Ik speel al een tijd piano en ook keyboard, maar ik wil nu zeg maar toch het bereik van een piano combineren met de klanken van mijn keyboard. Dus ik ben op zoek naar een midi controller met 88 toetsen, maar aangezien ik ook veel klassiek speel, ben ik dus op zoek naar full size toetsen, 88 stuks en ook vergelijkbare aanslag als een echte piano. Semi weight heb ik een hekel aan, daar ram je zo doorheen als je eenmaal piano speelt. Ikzelf kwam een beetje uit bij de Fatar Studiologic 880Pro en de MAudio Keystation Pro 88. In principe hoef ik alleen maar 88 toetsen die aan mijn eisen voldoen, maar aangezien fully weight nauwelijks voorkomt met enkel toetsen, moet ik het maar met meer opties doen. EN als ik dan toch het geld uitgeef, dacht ik dat die Keystation wat meer opties had dan de Fatar. Nog iemand aanraders?
En zijn deze dingen ook in nederland te koop of ergens waar ik de aanslag kan testen? Mijn google zoektoch was nog vruchteloos.
En zijn deze dingen ook in nederland te koop of ergens waar ik de aanslag kan testen? Mijn google zoektoch was nog vruchteloos.