wat is de temperatuur in je studio

Arv

Robot
Grr, ik vind dit wat overdreven warm, en al helemaal om in de zon te lopen/liggen enzo. Werken in de studio tot voorheen was geen dan pretje want daar loopt de temperatuur op tot 34 graden.... pff. Dus ik heb van die zilverfolie isolatie spul gekocht bij de Gamma, en die tegen de ramen 'geplakt'.. Super! Lekker koel nu..

breezertje rbij.. hmmm

Arg, ik zit op het zuiden...

Airco: lekker maar beetje duur (aanschaf en gebruik) voor een gemiddelde hobbyist

express voor de warmte een andere ruimte gegaan:
geen schuin dak, precies de kant waar de zon niet opstaat en met de gordijnen dicht is het hier onder de 20 graden. dat zonder hulp middelen.

BBQ geef ik een 9, Watersport een 5. Music creation een 4
en dan nu de temperatuur......
32 graden als alles aan staat. Me kamer is gelukkig aan de noord kant van het huis. en er zit nog een verdieping boven.
Maar ik vind het warm zat

Tis nu 30,4 graden binnen hiero. 30,3 graden was natuurlijk beter geweest voor de x0x-spullen, maar goed, het scheelt niet veel. :L Op de 1 of ander manier heb ik wat met de 303, terwijl ik er geeneens 1 heb staan:

Attachments

• 303.jpg
    303.jpg
    1,2 KB · Bekeken: 68
Tja het is hier ook best warm, gelukkig staat de zon niet op mijn kamer, alleen als s'ochtens de zon op komt fftjes.
Kep hier ook zo'n tafel ventilator , dus dat scheelt al enorm.
Temp ? mmm misschien zo'n 24 graden

Ken net :D

Ik haat bamse met z'n airco!

Ik ook airco! (als de stoppenkast het met me eens is :D )

Ik was het zat, heb me spullegies allemaal langs het bad gezet, vette reverb hier weut je!

Tja... ik heb een zolderetage. Welliswaar een dakterras en twee grote ramen die open staan, maar het voelt toch nog als een graadje of 40 binnen... :P

zonder airco graadje of 28 ...
met airco graadje of 25... dat ding trekt het niet zo heel goed met dit weer..
Maar inderdaad.. met dit weer moet je op het strand liggen of minstens op het terrras zitten.
Deze week ook gedaan, overdag naar het strand met een vriendin van me en s'avonds de studio in met haar en dat 3 dagen achter elkaar... ok 3e dag feesie hier gehouden in 28 graden (20 man binnen op topdrukte ofzo... het balkon stond redelijk vol...)

Back