Magix

Martijn39

Nieuwkomer
Geachte mensen,

Al enige tijd probeer ik m'n keyboard op m'n pc aan te sluiten. Alles gaat prima, maar ik zou graag het programma MAGIX gebruiken om te recorden vanaf m'n keyboard (Casio WK-3000).

Van de makers van MAGIX krijg ik geen antwoord op deze vraag, maar misschien hier wel:

Vraag 1: Kent één van jullie MAGIX goed genoeg om me te kunnen vertellen of ik in dit programma MIDI kan opnemen?
Vraag 2: Mocht MAGIX dit niet kunne, wat zijn goede alternatieven en waar kan ik die kopen?

Alvast veel dank aan degenen die me verder willen/kunnen helpen!!!

Vriendelijke groet,

Martijn Vermeulen
Mvermeulen39@hotmail.com

Welk programma van Magix? Magix is n merk, geen programma, toch?

Re: Magix

Origineel geplaatst door Martijn39
Geachte mensen,

Al enige tijd probeer ik m'n keyboard op m'n pc aan te sluiten. Alles gaat prima, maar ik zou graag het programma MAGIX gebruiken om te recorden vanaf m'n keyboard (Casio WK-3000).

Van de makers van MAGIX krijg ik geen antwoord op deze vraag, maar misschien hier wel:

Vraag 1: Kent één van jullie MAGIX goed genoeg om me te kunnen vertellen of ik in dit programma MIDI kan opnemen?
Vraag 2: Mocht MAGIX dit niet kunne, wat zijn goede alternatieven en waar kan ik die kopen?

Alvast veel dank aan degenen die me verder willen/kunnen helpen!!!

Vriendelijke groet,

Martijn Vermeulen
Mvermeulen39@hotmail.com

Vraag 1: ja
Vraag 2: zie vraag 1

Gebruik de zoekmachine ook eens:)

Re: Magix

Origineel geplaatst door Martijn39

1. Midi doet het wel goed, ik had alleen problemen met het aansturen van vst's, dat was in music studio,
music maker ken ik niet goed, dat is toch dat "maak je eigen house track" programma waarmee ze adverteren
op tv enzo? Is er geen demoprogje om het gewoon ff uit te proberen??
2. Google is your friend :) zie ook deze lijst

Als jullie het hebben over VSTi's en MIDI, haak ik af. Dan zijn ze blijkbaar toch n stukje verder gegroeid. Ik ben ooit begonnen met Hiphopmaker, en dat was idd een kwestie van aangeleverde kant-en-klare waveformpjes in de sequencer donderen. En het was zo gemaakt dat het niet uitmaakte waar je het plaatste. Zelfs niet welke instrumenten je gebruikte. Alles klonk goed en je kon niks fout doen :) Overigens kon ik er alleen audio mee opnemen. Geen midi.

:z

ik heb music maker 5 gehad.. als ie nog steeds zo onvriendelijk en k*t is moet je overgaan op iets anders
oei wat een naar programma vond ik dat

Magix is niet meer te onderschatten..

Hun topproduct Sequoia 8 heeft volgens klassieke muziek producers de zuiverste audioengine. Er hangt een prijskaartje aan van $2500.

Back