Opleiding

Hallucinator

[Hardwarekind]
Dag allen,

Ik heb zo'n 3 jaar geleden een opleiding gedaan in Hilversum waar je leerde omgaan met Protools Cubase en de hele meuk.
Ik wil eigenlijk weer een opleiding doen alleen dan in de richting van het grotere werk in Theaters oid.
iweet iemand hier een opleiding voor..

deze kwam ik tegen maar dat is in Belgie.. maar vind het wel interesant.

http://depianofabriek.vgc.be/opleidingen.htm#basis

ik ga niet een paar keer in de week 180km rijden... dus zoek wat dichter bij huis maar kan er bar weinig over vinden.

help.

Mvg. Paul

ik weet niet wat je normaal doet.. maar kan je niet 1 dag in de week, of vaker, op- vrijwillige basis mee lopen met een stel van die gasten. praktijk leert t snelst plus je ontmoet de mensen en leert de maniertjes/kneepjes kennen

trouwens: AVA?

idd AVA gedaan.

maar ik wil gewoon nog iets doen naast mn werk.. 1 dag in de week ofzo lijkt zwaar relaxt:D
heb ik tenminste een breuk in de week zitten.

binnen nederland maakt het me niet uit hoe ver ik reizen moet overigens,

bedankt, Paul

Je kan beter ervaring op doen bij poppodia`s als vrijwilliger, kun je een heel hoop leren. Ze vragen uiteindelijk om praktijk ervaring en niet om papieren.
Als je eenmaal wat ervaring hebt aan opgedaan dan moet je een beetje aanbiedingen zoeken en zo.

Aangezien het je niks uitmaakt waar het in NL is hebben ze waarschijnlijk nog wel een plekje voor je in het Patronaat in Haarlem.

Back