justin
Shauna
wanneer wat het moment van... deze & deze synth horen niet bij mijn style/ideeen!
Wanneer kwam je er werkelijk achter dat je de verkeerde apparatuur had aangeschaft of dat het totaal plaatje wat te overkill aan het worden was,zoja reacties
Wat was het wat heb je afgeschaft of gekocht.
Je had dus een bepaalde muziekvoorkeur,maar uiteindelijk bleken de spullen toch niet bij je ideeen of voorkeur te passen. Sommige mensen zeggen met deze spullen doe ik het...vooruit gaan met die banaan dan maar.Maar acid klinkt toch ook veel beter uit een tr808 & een tb303 dan een mc-303 & een oberheim ob12,om maar een voorbeeld te geven. Zeker geen minachting ofzo!
Dus... reacties graag
Wanneer kwam je er werkelijk achter dat je de verkeerde apparatuur had aangeschaft of dat het totaal plaatje wat te overkill aan het worden was,zoja reacties
Wat was het wat heb je afgeschaft of gekocht.Je had dus een bepaalde muziekvoorkeur,maar uiteindelijk bleken de spullen toch niet bij je ideeen of voorkeur te passen. Sommige mensen zeggen met deze spullen doe ik het...vooruit gaan met die banaan dan maar.Maar acid klinkt toch ook veel beter uit een tr808 & een tb303 dan een mc-303 & een oberheim ob12,om maar een voorbeeld te geven. Zeker geen minachting ofzo!
Dus... reacties graag