resonance Project 9090 (DIY TR-909 clone)

wbt de sequencer.
Na een paar gedachtenexperimenten met een vriend van me die een 626 heeft ben ik tot de conclusie gekomen dat de 626 sequencer erg veel 909-achtige trekjes vertoont. Als ie al niet 100% hetzelfde is:
shuffle, pattern chains etc. etc.

Als echte knutselaar moet je die volgens mij zo in je zelfbouw 909 kunnen bouwen. Anders kun je em extern gebruiken(midi)
Volgens mij is een 626 vele malen goedkoper dan eentje zelf te bouwen.
Ik ben zelf niet zo'n electro-knutselaar, maar mischien heb je er wat aan.

Ik heb de moed nog niet gehad om eraan te beginnen, :gaap: . Het feit dat ik helemaal geen 909 geluiden (meer)gebruik, en nog een Jomox hier heb staan die ook aan het wegroesten is heeft er ook iets mee te maken. Het project is echter wel goed doenbaar hoor, zeer overzichtelijke printplaten. Ik schat dat je op 3 dagen alles hebt gesoldeerd.

Ziet er interessant uit.

Die paar essentiele onderdelen kun je bij hem kopen en de rest zelf bouwen.

Leuk voor in de koude winternachten om lekker te knutselen. ;)

threads samengevoegd

net de laatste schroefjes erin gestopt.. en hij doet het ook nog ;)

Attachments

• dj9090.jpg
    dj9090.jpg
    113,6 KB · Bekeken: 68
Petje af!! Ziet er fantastisch uit! :)

Gelukkig heb jij wel al je knopjes ;)

Ik maar wachten =(

Eraz.

Ik heb de schema's van de schakelingen nodig. Kan iemand me die misschien doorsturen? Mijn dank is bij voorbaat groot.

... Eigenlijk had ik zelf ook de homepage van Trevor kunnen zoeken... 8o)

Hartelijk dank voor de link!

Mijn 9090 is tekoop.

Zie foto van Django.. ziet er net zo uit..

Gr. Eraz

Idd. Erazotropa.com ligt eruit.. helaas.. contents van de site heb ik nog wel. voor de geintresseerden..

Origineel geplaatst door Erazotropa
Mijn 9090 is tekoop.

Zie foto van Django.. ziet er net zo uit..

Gr. Eraz

Idd. Erazotropa.com ligt eruit.. helaas.. contents van de site heb ik nog wel. voor de geintresseerden..

eventueel mag de content ook wel naar www.smokeandnoise.com/9090 verhuisd worden :)

Back