ProtoHuman
Gepokt en gemazeld
Ik heb een probleem met de Midiman Merger/splitter 2x2 en de Jomox Airbase. Als ik de RM1x een leeg pattern neem en daarin alleen een drumloop in maak, en deze via de 2x2 naar de Airbase verstuur, dan reageert de airbase niet op dit signaal. Echter, als ik bijvoorbeelde de Virus op hetzelfde midikanaal zet, dan reageert de Virus wel gewoon.
Het wordt nog gekker: als ik naast de drumloop nog een ander midisignaal mee verstuur (bijvoorbeeld een serie control changes), dan reageert de Airbase wel. Ik dacht eerst dat het signaal uit de 2x2 misschien te zwak was, maar ik heb 't zonet met extra adapter aan de 2x2 geprobeert, en ook nu reageert de airbase niet.
Weet iemand wat hier aan de hand is? Ik word zolangzamerhand echt gek van die airbase
.
Het wordt nog gekker: als ik naast de drumloop nog een ander midisignaal mee verstuur (bijvoorbeeld een serie control changes), dan reageert de Airbase wel. Ik dacht eerst dat het signaal uit de 2x2 misschien te zwak was, maar ik heb 't zonet met extra adapter aan de 2x2 geprobeert, en ook nu reageert de airbase niet.
Weet iemand wat hier aan de hand is? Ik word zolangzamerhand echt gek van die airbase
.
.
. Ik zal morgen feedback wel even bellen, ze mogen 'm terug hebben.
). Nu moet ik alleen nog wel een oplossing zien te bedenken voor mijn MIDI setup. Ik kan alles weer aan gaan sluiten via MIDI thru's, maar dat wordt een hele lange kring, en voor latency is dat niet echt lekker natuurlijk.