Hoe ver beh jij bereid te reizen voor een synth

vinnieq

Lidl
Tsja, wat vinden jullie een acceptabele afstand/reistijd om aan je fel begeerde apparaat te komen, of om er weer vanaf te komen ! Het schijnt dat voor veel Amsterdammers Diemen al het eind van de wereld is..... Ik begin bij 400+ km (heen en weer) of 5 uur me ernstig af te vragen of suikerzakjes verzamelen echt niet een verstandiger hobby voor me is.

om eerlijk te zijn let ik er nooit zo op... ik ga in ieder geval niet helemaal naar friesland of groningen, maar omdat ik uit limburg kom, en in het grootste deel van de gevallen de apparatuur wat meer richting randstad in de verkoop gezet word, omdat het daar wat meer leeft ofzo lijkt het wel, let ik over het algemeen niet echt op de afstand, omdat ik meestal toch wel een eind moet rijden... het is leuk als het dichterbij te koop staat, maar een lange afstand houd me niet tegen.. :yamaha:

Met de trein is alles wel te reizen binnen Nederland

OV olé olé

Alles in europa zo'n beetje wel.
Mini vakantie is ook leuk. :)
Op zich is meer dan 1000 km wel redelijk ver dan. Maar als je iets wilt moet je er ook voor gaan denk ik maar.

Tja, dat ligt eraan. Voor een werkende CS80 aan een prettige prijs zou ik wel heel europa doorrijden, hoor.
Voor normale dingetjes ga ik liefst niet buiten de randstad.
En zonder navigatiesysteem / gps ga ik niet van huis... (vroeger: Shell stratenboek :stupid )

Tsja, hier in het noorden des lands staat over het algemeen niet zo veel te koop waar ik interesse in heb. Ben dan eigenlijk altijd wel genoodzaakt met de trein zuiderlijker af te reizen. Voor mij geldt ook: zolang het in Nederland is, vind ik het prima. :)
Vind het in elk geval altijd wel leuk andere mensen te ontmoeten, toch weer iets persoonlijker dan opsturen.

ben één keer van alkmaar naar venray gegaan, niet eens om een synth te halen, maar er eentje te brengen...maar toen mocht ik wel een hele mooie studio bewonderen :D

en een keertje enschede, meteen maar een bezoekje aan vrienden daar aan vastgeplakt...

maar in principe ben ik tot een heleboel bereid, ligt eraan hoe graag ik de synth wil hebben en wat er voor leuke bijkomstigheden bij komen kijken (dus als ik goedkoop een vette synth in londen kan halen en ik kan wat tijd vrijmaken voor een bakkie koffie op covent garden en een tijdje kwijlen bij turnkey en een goedkoop vliegticket doe ik 't zo :))

Ik heb vorig jaar van een forumlid een NR-II gekocht ik geloof in Hoorn. Heb er toen € 50 af kunnen pingelen van de prijs, maar die was ik kwijt in de benzinekosten. Zo'n 500 km heen en weer. Gelukkig met een cabrio want het was toen een zeer zonnige zondagnamiddag.

Ligt aan de prijs... Als ik een goeie deal kan krijgen ben ik bereid verder te rijden...

Tollebeek (noord oost polder) - Eindhoven vond ik al een klere eind. Had geen OV dus moest ik e35,-(!!) neertellen voor een retourtje Zwolle-Eindhoven.
Maar hey had wel mun eerste (mod.) synth!

ik heb alles wel binnen het uur zwolle, apeldoorn , af en toe iets verder zoals amersfoort, arnhem

mijn verste was tussen nijmegen en arnhem meen ik kwam ik een m-one voor 200 euro ophalen bij eurostudio,s
was de baas eerst niet thuis en die man die er wel was wist nergens wat van af en wou me naar huis sturen en niet de m-one meegeven gelukkig kwaml de baas in een keer naar buiten

ik heb ook geen rijbewijs laat staan een auto ik moet elke keer mijn vader lief aan kijken als ik weer wat op wil halen

Ik heb al heel wat reisjes ondernomen voor synths met mijn trouwe 205, en ben niet te beroerd om naar Friesland of Limburg te rijden als het interessant genoeg is. Van de week nog twee keer op en neer naar Dordrecht geweest voor een Odyssey maar hij is het dubbel en dwars waard :halleluja

De langste trip is Alkmaar-Brussel geweest voor een MS-50, maar toen was ik met de trein gegaan omdat de ring Antwerpen zo'n chaos was. Maar goed, op een enkele uitzondering na gaat mijn vriendin altijd mee en dat vind ik erg tof. Soms plakken we er een dagje gezelligheid (lees: winkelen) aan vast om van de gelegenheid gebruik te maken :)

Ben op een dag een keer op en neer gegaan voor een Synthi van uit Zeeland via Schiphol/Heathrow naar een plaatsje iets boven Londen, in totaal 20 uur onderweg geweest en heb me prima vermaakt onderweg.

Zou ik nog verder gaan voor een synth? Als het wat is, zeker wel.. :D

Back