De studio van Armin

Origineel geplaatst door divinio
Kunnen wij belgen dit ook ergens horen?

Op een streaming of zo?

Alé voor den belgen is het ook luisterbaar hoor:

www.di.fm

en dan kies je listen now, trance

vanavond is m er weer op! ik dacht om 20.00 uur en dan 2 uur lang!

Origineel geplaatst door Acidfever
Ik ken overigens heel zijn stijl niet. Aangezien er een vergelijking wordt gemaakt met Ferry Corsten en Tiesto denk ik dat ik dan al genoeg weet.

Dat is gewoon totaal mijn smaak niet! hehe

Wak! ken jij armin niet!

Armin is wel ff wat anders dan ferry en tiesto die meer mainstreams trance zijn...

Armin solo is geweldig, die drummer erbij enzo.... cool

ZIjn laatste dubbelaar is ook wel lekker.

Origineel geplaatst door Alex Omega
Wak! ken jij armin niet!

Armin is wel ff wat anders dan ferry en tiesto die meer mainstreams trance zijn...

Armin solo is geweldig, die drummer erbij enzo.... cool

ZIjn laatste dubbelaar is ook wel lekker.

Nope, doet me toch een beetje commercieel voor. En daar ben ik helemaal niet mee bezig.
Zal eens wat downloaden om te luisteren. Genre's als trance/hardhouse enzo zijn sowieso echt niet voor mij weggelegd.

Hij gebruikt wel echt ontzettend mooie microfoons trouwens.

Origineel geplaatst door Acidfever
Nah bedoelde gewoon dat ik wel had verwacht dat iemand zoals hij (die fulltime met muziek bezig is) wat meer zou experimenteren met synths i.p.v. gewoon alle mainstream modellen in zijn rack te hangen.

Het is geen ramp ofzo! Tis gewoon allemaal vrij gewoontjes.....

Ik wil geen discussie opwaaien, maar aan zijn tracks hoor ik iig dat hij weinig experimenteert?! ;)

Origineel geplaatst door Cisco
Ik wil geen discussie opwaaien, maar aan zijn tracks hoor ik iig dat hij weinig experimenteert?! ;)

Tis idd géén Jochem Paap ;)

Alhoewel, ik hoor ze al zeggen "die speedy j is ook geen reet aa....blahblahblahblahblahblahblahblahblahblahblahblahblahblah
blahblahblahblahblahblahblahblahblahblahblahblahblahblahblahblahblahblah
blahblahblahblahblahblahblahblahblahblahblahblahblahblahblahblahblahblah"

ofzoiets :D

Ik moet zeggen dat ik zijn studio veel minder 'analoog' en divers had verwacht. Z'n muziek ken ik verder niet, maar met z'n studio zou ik zo ruilen. :D

Origineel geplaatst door Alex Omega
Tis idd géén Jochem Paap ;)

Alhoewel, ik hoor ze al zeggen "die speedy j is ook geen reet aa....blahblahblahblahblahblahblahblahblahblahblahblahblahblah
blahblahblahblahblahblahblahblahblahblahblahblahblahblahblahblahblahblah
blahblahblahblahblahblahblahblahblahblahblahblahblahblahblahblahblahblah"

ofzoiets :D

Haha...:D Ik ga hier niet op in! 8) Of toch wel? :confused:

Sounddesign:
Jochem> 9+
Armin> 3-

Hahaha... 8o)

(Niet op in gaan!;) )

Origineel geplaatst door Cisco
Haha...:D Ik ga hier niet op in! 8) Of toch wel? :confused:

Sounddesign:
Jochem> 9+
Armin> 3-

Hahaha... 8o)

(Niet op in gaan!;) )

100% juist ouwe :okdan:

en vroeger trok ik techno voor geen meter....

hulde forum! :halleluja

Als echte muziekkenner en liefhebber (voorkeur voor detroit techno en jazz) vind ik toch Armin een betere producer dan Jochem Paap. Die laatste track van hem met die electro beat erdoorheen vind ik veel beter geproduceerd dan de meeste van Jochem Paap zijn tracks. Kwa studioos hebben ze evenveel spullen denk ik. Ik vind armin zijn tracks goed in elkaar zitten en goed klinken.,]

Ben verder niet lid van de armin van buuren fanclub ofzo hoor :)

Ik vind dat Armin een prachtige studio heeft voor de muziek die hij maakt.
Ik had eerlijk gezegd minder gear verwacht voor het gene wat hij produceerd?! :confused:

Ik zeg altijd maar zo?! Des te minder, des te creatiever!!! :D

Volgens mij heeft ie sinds kort die Moog.....

Hee Boba, ik vind Armins tracks geweldig... vette, niet kaas, trancetracks....

Altijd al, bv een plaat uit 1999 Virgo... das geen standaard trance en dan communication uit het zelfde jaar....die laatste is dan weer wél standaard trance... maar daarom niet minder ;)

Tis geen wedstrijd

:)

Ik vind die muziek die ze via die stream van digitally imported eruit gooien veeeeeel te mooi.
Ik houd meer van rauwe muziek denk ik.

Zeker een mooie studio maar ik vind die vinyl platen wel lastig staan zo hoog ten opzichte van zijn dj hoekje.

Wat ik eigenlijk niet snap is dat deze gast minstens tonnen per jaar naar binnen harkt geen vrije kavel koopt en daar een huis met een dikke vette studio eronder in de kelder laat bouwen of zo.

Origineel geplaatst door bobaphat
Als echte muziekkenner en liefhebber (voorkeur voor detroit techno en jazz) vind ik toch Armin een betere producer dan Jochem Paap. Die laatste track van hem met die electro beat erdoorheen vind ik veel beter geproduceerd dan de meeste van Jochem Paap zijn tracks. Kwa studioos hebben ze evenveel spullen denk ik. Ik vind armin zijn tracks goed in elkaar zitten en goed klinken.,]

Ben verder niet lid van de armin van buuren fanclub ofzo hoor :)

:r

voor de rest neem in de studio van jochem anyday over armin's studio ..

armin's studio ziet iig wel beter uit dan vroeger .. dat was echt een rommelhok wat ie had ..

Back