Sos Dvd001

Alexander

F.T.W.
Ik zit nu net de sound on sound DVD te bekijken, die bij de augustus issue zit! Ik ben er erg over te spreken.
Na het bekijken van de Studio sos ben ik nu het Ian Boddy interview aan het bekijken en dit is echt iets wat synth forum freaks moeten waarderen!

Iemand deze dvd al in huis?? Zo ja, iemand iets over te melden??

:biertje:

Attachments

• ibphotosmall.jpg
    ibphotosmall.jpg
    92,9 KB · Bekeken: 86
Helaas....mijn Mac draait nog steeds op OS 9.2 en ik kan hem niet afspelen. Maar het is wel een goed initiatief van SOS om dit voortaan elke maand te doen. Ik zal ze dan ook allemaal bewaren zodat ik ze kan bekijken zodra ik de moeite heb genomen te upgraden.

Helaas....mijn Mac draait nog steeds op OS 9.2 en ik kan hem niet afspelen. Maar het is wel een goed initiatief van SOS om dit voortaan elke maand te doen. Ik zal ze dan ook allemaal bewaren zodat ik ze kan bekijken zodra ik de moeite heb genomen te upgraden.

Ik lees het blad nu een jaar of vier en bij de aankondiging van de eerste dvd toevoeging klonk het in mijn oren nogal cheap...

...gelukkig is het inderdaad een hele toffe optie, ook wordt de waarde (+/- 10 euro) van het blad ook een beetje gerechtvaardigd, want voor die bijna vijftig issues die ik heb liggen had ik ook al leuke gear kunnen kopen, hehehe!

check ook de arrogantie van de readerzone dude Jack Rushton!!! Geweldig!

Grootste minpunt vind ik dat je hem niet gewoon in je dvd player kunt stoppen, lekker op de bank op mijn tv was beter geweest, ik zit toch al veel ste veel achter de computer.. :frons:

ik leuk om naar te kijken.

Hij laat ook zien wat je met de EMS VCS3 kan doen en hoe die werkt. Heel gaaf.

Back