Most Typical Punkz

boestaman

Stamgast
Beste mannen en een enkele vedwaalde vrouw;),

Wij doen mee aan de wedstrijd van vinylized. Ik heb een andere versie van de track die ik wel eens op het synthforum heb geplaatst, ingestuurd. Door de jury zijn we genomineerd als een van de laatste vijf. Er kan op www.vinylized.net gestemd worden voor de winnaar. We kunnen elke stem gebruiken, want we hebben last van some tough competition;).

Dus….Stem op Most Typical Punkz

Thanx!

Most Typical Punkz

PS. Commentaar kan ook in deze thread gezet worden.

Laatst gewijzigd:
Re: Most Typical Punkz

Shit man, ik kan geen keuze maken tussen die track van jullie en Sense. 2 compleet verschillende stijlen, maar allebei gewoon erg goed. Snap niet zo goed wat die r.v.aggelen er tussen doet, valt imo nogal in het niets met de kwaliteit van de andere tracks.

Aandachtspuntje voor jullie track: de vocalen. Die mogen van mij meer eruit komen, maar dat komt allemaal wel goed denk ik. Voor de rest gewoon goed.

Ohja er staat een typo ;) : www.vinylized.net

Boesta!

Boesta!

En van mij heb je er 3 stemmen bij ! (handig die email votes)

Goed werk Wesly, hoor ik dave zingen ? toffe track gaat het vast wel goed doen, productie ook top (altijd handig die "studio" gasten)

Succes

groeten Johan

www.soundgram.com

Most Typical Punkz

Wow, vreselijk coole track die jullie daar in mekaar geflanst hebben. Mij stem hebben jullie, heel smakelijk!

Damn. Mijn geweten zegt zeker Sense, maar ik wil je best een plezier
doen hoor :) (alhoewel het ronselen geen schoonheidsprijs verdiend)

Hey Koekenbakker!

Gewoon stemmen op wie je de beste vind hoor! Ronselen? Je wil niet weten wat we er allemaal nog meer voor hebben moeten doen!!!

El Ronselaranchos

hahahaha stelletje toys..

stemt allen op de sense!! vooral jij koekebakker komopnou zeg

vond jullie trouwes wel de doopste van die rest vd boys, edog een beetje eentonig. en hou es effe op me groupies te konvertere yo.

hmmzz, ik vind die 'aaaaaaah' van die zanger net niet helemaal zuiver....... of het ligt aan mij...
verder lekker plaatje!

m'n stem gaat echter toch naar Sense, mooie DJ Shadow/RJD2-achtige plaat, nice!

Back