Remix relax track

eruk

Stamgast
Voor de remix contest van interface, heb ik een remix gemaakt van U&eye van relax.
Ik zal de contest niet winnen, maar ben wel benieuwd wat jullie ervan vinden! Alleen de stemmen zijn van relax zelf.
Remix by Egroove alle feedback is welkom!

Best wel knap dat je dit er van hebt kunnen maken.
Ik vind het ontzettende ruk samples en ik kon er echt absoluut niets mee aanvangen.

Ik ken het origineel niet, maar ik vind dit goed klinken hoor. Gewoon insturen lijkt me. geheel kansloos ben je volgens mij ook niet hoor. :)

nou dank je voor de complimenten! maar ik denk niet dat ie bijzonder genoeg is om te winnen. maar ik heb em wel ingestuurd hoor;) nog meer reacties?

Je nummer volgt de flow niet van de zang en ergens wringt er iets, baslijn denk ik. De zang is ook nogal hard ge'Eq'd/bewerkt.

mmh volgt de flow niet? zou je wat concreter kunnen zijn? (ik heb ook niet zo veel ervaring met hiphop hoor,of eigenlijk geen:D ) Dat de baslijn wringt hoor ik niet, zou je kunnen zeggen waar? Die stem heb ik express zo verkracht, omdat ie zo echt een eigen plaats in het frequentie spectrum krijgt, en dus niet zo hard in de mix hoeft te staan om dat gehoord te worden, bovendien wordt ie zo iets agressiever en aparter...

Back