Stylus RMX is superlatief goed!

:doei:
Ja, hier is een enthousiaste gebruiker van Stylus RMX.
En ja, ik programmeer zelf zo min mogelijk beats en ja ik gebruik presets en ja ik gebruik sample cd´s, dit in tegenstelling tot (bijna) de rest van dit Forum.
Als we het nog even willen geloven, pompen die ook hun eigen olie op. Het is een vermoeiende aangelegenheid om dat toch elke keer weer te moeten lezen.
Anyways, Stylus Rmx is een ongeloofelijk veelzijdig en snel hulpmiddel om ondanks de slechsts 7,4 GB data(!), een uitstekende beat onder een nummer te krijgen.
Zoals de Sound On Sound al schreef: Hier zullen veel van horen, of eigenlijk ook niet, want je kan alles naar eigen smaak aanpassen.

:biertje:

Ik ken enkel de Stylus en helaas niet de Stylus RMX, maar weet ongeveer wat de verschillen zijn, het enige wat ik kan toevoegen aan synthmann, is dat de grootste zeikerds vaak zelf aan de zijlijn staan en niet eens mee spelen... maak je er niet druk om, en doe gewoon je ding, wat je hier ook post op het SF, er zijn altijd wel mensen met commentaar of die er tegen in moeten bruien... maar daarvoor is het weer een forum...

wat betreft het loopjes verhaal, er zijn genoeg mensen die met loopjes meer bereiken en mooiere producties maken, dan mensen die alles zelf willen maken, en er vervolgens niet zo goed in zijn... think about it....

Back