Voor mij ook geen Behringer meer..

Origineel geplaatst door DirtRider
Nu zijn we het allemaal wel eens denk ik dat Behringer geen TOPmateriaal is, maar voor dat geld, get real... qua prijs/kwaliteit is het het beste dat de muzieksector overkomen is...

Als ik jouw verhaal bekijk, zou ik eerder een andere winkel zoeken ipv een ander mixer merk... Dit is mijn tweede behringer mengpaneel (nu ook zo een mini UB ding) en het werkt perfect voor wat het moet doen, nooit zever mee gehad. het eerste, net hetzelfde, perfect en nooit gedoe, en cheapo... Reden waarom die eerste is verkocht: ik dacht dat ik met muziek als hobby ging stoppen... Ik dacht fout :) :)

Mijn volgende mengpaneel is misschien terug een Behringer, of, als ik de cash vind, een Mackie... maar mijns insziens is er niks fou met Behringer, ze leveren gezien de prijs nog aardige kwaliteit en het feit dat je na een dag al reply hebt van de support vindt ik pesoonlijk puik, hier kunnen aardig wat bedrijven een puntje aan zuigen!

Ik zeg net dat ik het de volgende keer niet erg zal vinden om 2 keer zoveel uit te geven aan een mixer van betere kwaliteit.. Ik heb niet gezegd dat de prijs kwaliteit verhouding slecht is.. Maar er is inderdaad beter..

Origineel geplaatst door gemmetje
Natuurlijk is er (geluids-)kwaliteitsverschil met andere merken, maar niemand kan mij wijsmaken dat een 4 keer zo dure Mackie (bijv.) ook 4 keer zo goed klinkt als een Behringer met verder dezelfde specs.

Mee eens.. Maar er zit nog genoeg tussenin.. ;)

Origineel geplaatst door teknoudontknow
Maar als er nog een keer een nieuwe komt spaar ik wel wat langer door.. Dan betaal ik wel 2 keer zoveel voor een 'gelijke' mixer van Yamaha ofzo, maar dan heb ik ook een betere kwaliteit waarschijnlijk.. En hopelijk minder gezeik met reparaties als er toch iets kapot gaat..
even opnieuw lezen tehno....
Origineel geplaatst door olafmol
ja de service van bv Roland en Yamaha is pas geweldig! :duivels:

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door dr.DRé
even opnieuw lezen tehno....

Ja, ik zal zeker bezig blijven.. ;) Ik vind het wel mooi zo..

Als je even op het forum rond zoekt kom je erachter dat er een hoop minder gezeik over bv. Yamaha te vinden is dan over Behringer.. Yamaha was dus ook maar een voorbeeld.. Dat gaf ik aan met het woordje 'ofzo' erachter.. Verder lig ik er niet wakker van als er 1 iemand laat weten dat hij de service van Roland en Yamaha onprettig vindt.. Ik gaf al eerder aan dat dat meer een probleem is van bedrijven in het algemeen.. Maar ik verwacht dus niet dat ik van bijvoorbeeld Yamaha ook een kapotte mixer mee zal krijgen..

Je post was dus verre van nuttig als je het mij vraagt..

Even goede vrienden teknoudontknow.;) Ik kan ook alleen maar zeiken dat weet je toch.

Daarom nog even dit, ik ben ook geen echte fan van behringer maar ze laten de concurenten wel peentjes zweten met hun prijzen :duivels: Daarom kunnen ze niets anders doen dan hun prijzen zo laag mogenlijkhouden. "tell uit je winst" voor iedereen :W :verkoght:

ik heb ook behringer gear en ik vind het prima

heb er een mixer van monitors(zijn echt goed hoor !) en een multifx

ik heb moeite met de prijs van een mackie daar haal ik meerdere behringer mixer voor

ooit als ik wel geld heb wil ik een mx9000, prijs feature verhoudings gewijs is dat een erg goedkope tafel voor wat je krijgt.
24/48 kanalen + meterbrug mackie eat your hart out

dus ik ben pro behringer als er niet veel centjes zijn en sja als je meer centjes hebt kunt je ook iets beters kopen maar wat is de definitie van beter?? een bentley is mooi en snel maar een subaru is ook snel en heeft meer ruimte om gear in te vervoeren ( dom vergelijk misschien:D dont kill me for it)

dussss ik zeg behringer rules:)

:verkoght:

Je had ook naar Conijn muziek kunnen gaan.

Maar idd over die afhandeling. Je niet met een kluitje in het riet laten sturen.
Denk dat winkels een hekel aan behringer reparaties hebben omdat die goedkope spullen dan veels te veel gaan kosten. Maar met dat ongemak de klanten opzadelen klopt gewoon niet.
En dus ook duidelijke afspraken maken met die winkel.
Weten met wie je hebt gesproken en onthouden wat precies je met hem hebt afgesproken. En als ze die afspraken niet nakomen direct bellen en ze er aan herinneren wat er was afgesproken. En als ze problemen afschuiven naar anderen daar ook altijd sceptisch over zijn en ze vertellen dat dit hun probleem is en niet de jouwe.
Dus zo irritant mogelijk edoch correct en vooral zo direct mogelijk optreden.

Back