Psykiatrisk
Ivo Hartman
Origineel geplaatst door DirtRider
Nu zijn we het allemaal wel eens denk ik dat Behringer geen TOPmateriaal is, maar voor dat geld, get real... qua prijs/kwaliteit is het het beste dat de muzieksector overkomen is...
Als ik jouw verhaal bekijk, zou ik eerder een andere winkel zoeken ipv een ander mixer merk... Dit is mijn tweede behringer mengpaneel (nu ook zo een mini UB ding) en het werkt perfect voor wat het moet doen, nooit zever mee gehad. het eerste, net hetzelfde, perfect en nooit gedoe, en cheapo... Reden waarom die eerste is verkocht: ik dacht dat ik met muziek als hobby ging stoppen... Ik dacht fout![]()
Mijn volgende mengpaneel is misschien terug een Behringer, of, als ik de cash vind, een Mackie... maar mijns insziens is er niks fou met Behringer, ze leveren gezien de prijs nog aardige kwaliteit en het feit dat je na een dag al reply hebt van de support vindt ik pesoonlijk puik, hier kunnen aardig wat bedrijven een puntje aan zuigen!
Ik zeg net dat ik het de volgende keer niet erg zal vinden om 2 keer zoveel uit te geven aan een mixer van betere kwaliteit.. Ik heb niet gezegd dat de prijs kwaliteit verhouding slecht is.. Maar er is inderdaad beter..

dont kill me for it)