funky old skool synths

Was jij een van die gasten die tijdens de 20 minuten durende cover van 'mothership connection' op het podium met Meneer Duke mee mocht spelen???

Wat was dat legendarisch!! Een van de grootsten der aarde, die gewoon 3 man uit het publiek haalt die mee mochten spelen.

ook mooi:

GD: "you don't like my new stuff do you?"

publiek: "no"

GD: "well i have to play 2 more songs of my new album. Sorry, i just have to do it. But then i will take requests and play the stuff that you like"

In september staat 'ie in het concertgebouw. Aanrader voor iedereen hier!

Origineel geplaatst door Baal-Zebub
Keep on dreaming.

het is toch echt algemeen bekend uit interviews, documontaires en fotoos dat NERD die Microkorg gebruikt.

Origineel geplaatst door Missing Links
Was jij een van die gasten die tijdens de 20 minuten durende cover van 'mothership connection' op het podium met Meneer Duke mee mocht spelen???

Wat was dat legendarisch!! Een van de grootsten der aarde, die gewoon 3 man uit het publiek haalt die mee mochten spelen.

ook mooi:

GD: "you don't like my new stuff do you?"

publiek: "no"

GD: "well i have to play 2 more songs of my new album. Sorry, i just have to do it. But then i will take requests and play the stuff that you like"

In september staat 'ie in het concertgebouw. Aanrader voor iedereen hier!

nee, helaas was ik dat niet :D

ik heb een live DVD TOKYO '83.. tering wat vet.. lekker simpel experimenteren met synths.. errug cool.. die solo's van die gast.. op die dvd speelt ie met louis johnson op bass, vet hoor.. opeens hoor je allemaal houseprodukties uit 96-99 terugkomen :D

Origineel geplaatst door bobaphat
het is toch echt algemeen bekend uit interviews, documontaires en fotoos dat NERD die Microkorg gebruikt.
Dat misschien wel, maar ik denk dat dhr. Baal doelt op het feit dat een MicroKorg een Moogje niet inhaalt qua bretsigheid.

Funky old school voor een krappe beurs? Alesis Ion. Of een laptop met een deftige plugin (Arturia of Ohmboyz).

Back