versterker voor neefje....

JohnDoe5

Gedeactiveerd account
Beste synthforumers....

Ben op zoek naar een versteker voor een Neefje van jaar of 8.... naar ik begrepen heb heeft ie al een microfoon....

Ik dacht zelf dat het mischien wel leuk is als ie een verstekertje heeft 100-300 euro's en later een effectenkastje erbij koopt ala; zoom of zo....

Das toch het enigste wat ie nodig heeft een versterktje ( met box) een micorfoon en een effectenkastje van zoom of zo.... 1204 ??

Dat ie wat kan zingen,entertainen, presenteren .....

Wat zijn jullie suggesties ?

Houdt het maar een beetje in de 100-300 euro range....

De versterker doe maar nieuw, misschien met een paar effectjes erop ?

Thanx !

Waarom moet alles nieuw zijn voor een kind van 8 jaar :confused: Wordt het de nieuwe Jantje Smit? Ik zou gewoon wat simpel 2e hands spul op de kop tikken.

Volgende week ontdekt ie toch weer iets anders zoals een spelcomputer ;)

dit is een redelijke artestiekeling wat betreft;

toneelstukjes, verkleedpartijtjes, zingen, presenteren, showtjes, entertaiment ....

hoef inderdaad niet duur te zijn, maar mag best een ietwat serieuzer sinterklaas-achig kado ;) zijn

zat zelf te denken aan een versterktje inclusief box( en)
een combo-versterkertjes van een 80 -120 euro 's ?

Roland ? of zou een versterktje van Marshall ( 69 euro's- 120 ) of iets van fame iets zijn ?
Is eigelijk wel ( vaak ) voor gitaren .

En dan een los effectenkastje ?

Kinderen in die leeftijd dienen te beginnen met een Spaanse
akoestische guitaar.

Anders niet,
ISPdeRuiter

Let wel effe op dat je geen gitaar combo koopt (zoals een marshall) Deze zijn ontworpen voor gebruik met gitaar en niet voor zang. De klank is dan ook niet geschikt voor zang!! (geen hoog) Als je dan toch een combo zoekt, kijk dan naar keyboard versterkers of iets dergelijks. Wanneer een combo versterker een microfoon ingang heeft zit je sowieso goed. (blijkbaar is het ding dan dus ontworpen voor gebruik met een microfoon!)

Re: versterker voor neefje....

Origineel geplaatst door jaccis
Beste synthforumers....

Ben op zoek naar een versteker voor een Neefje van jaar of 8....
naar ik begrepen heb heeft ie al een microfoon....
Dat ie wat kan zingen,entertainen, presenteren .....

Wat zijn jullie suggesties ? Houdt het maar een beetje in de 100-300 euro range....

Zo, ik wist niet dat je familie was van Fransje Bouwer? :W

Volgens mij is hij al even blij met een mooie hifi-versterker en
kan je hem veel beter een tweedehands SP-303 kopen...
Later nog een klein mixertje zodat hij 2 CDs, zijn stem en
wat SFX (SP-303) door elkaar kan mengen en we hebben
een nieuwe ster in de maak...:D

Meeste Hi-fi versterkers hebben alleen geen microfoon ingang. En dan moet je ook nog eens twee losse speakers erbij hebben / mee sjouwen.. enne.. twee cd-spelers??? Ik had begrepen dat hij lekker wilde gaan zingen / entertainen, niet DJ-en. Wat moet hij dan met 2 cd spelers??

Origineel geplaatst door meesha74
Meeste Hi-fi versterkers hebben alleen geen microfoon ingang. En dan moet je ook nog eens twee losse speakers erbij hebben / mee sjouwen.. enne.. twee cd-spelers??? Ik had begrepen dat hij lekker wilde gaan zingen / entertainen, niet DJ-en. Wat moet hij dan met 2 cd spelers??
- In België hebben de meeste Hifi versterkers wel een microfoon ingand.
- Wat is het hardste sjouwen voor een 8-jarige? 3 kleine/lichte objecten of 1 groot/zwaar?
- Binnen een paar jaar beseft hij dat hij meer grietjes kan vastkrijgen door te DJ-en
(en waarschijnlijk ook nog eens minder uitgelachen zal worden door de jongens).
Daarom stond er ook: "Later nog ..."

Binnen een paar jaar beseft hij dat hij meer grietjes kan vastkrijgen door te DJ-en (en waarschijnlijk ook nog eens minder uitgelachen zal worden door de jongens).

laat ik dan ook maar meteen beginnen, misschien dat ik dan ook grietjes krijg en niet uitgelachen wordt 8)

Origineel geplaatst door anoniempje
laat ik dan ook maar meteen beginnen, misschien dat ik dan ook grietjes krijg en niet uitgelachen wordt 8)
Nee hoor, jij bent hopeloos! :D

Origineel geplaatst door r.5
- In België hebben de meeste Hifi versterkers wel een microfoon ingand.
- Wat is het hardste sjouwen voor een 8-jarige? 3 kleine/lichte objecten of 1 groot/zwaar?
- Binnen een paar jaar beseft hij dat hij meer grietjes kan vastkrijgen door te DJ-en
(en waarschijnlijk ook nog eens minder uitgelachen zal worden door de jongens).

-In Nederland ken ik er weinig, en zeker niet met een beetje goede kwaliteit micorfoon ingang.
-Denk niet dat het verstandig is om een hifi versterker te gaan versjouwen (daar zijn ze niet voor gemaakt)
-Wat is dat toch met DJ's die denken dat ze automatisch "cool" zijn omdat ze DJ-en?? Die jongen wil gewoon lekker wat zingen, presenteren en moppen vertellen!

My first sony

My first sony

My first sony

Attachments

• b00005k4ff.03.lzzzzzzz.jpg
    b00005k4ff.03.lzzzzzzz.jpg
    37,6 KB · Bekeken: 119
Origineel geplaatst door ISPdeRuiter
Kinderen in die leeftijd dienen te beginnen met een Spaanse
akoestische guitaar.

Anders niet,
ISPdeRuiter

Vergeet ook zeker niet de alom gehypte blokfluit !! ;)

Kijk eens op bijvoorbeeld www.feedback.nl of op de vele, vele, 'marktplaats'-achtige sites.

Daar maak je meer kans dan op een SYNTHforum.

Re: My first sony

Re: My first sony

Origineel geplaatst door Exzit
My first sony

Hey.. Die had ik met cassettespeler en drumpads met trommels enzo en dierengeluiden.. Veel later pas hebben de drumpads van de sony plaats gemaakt voor een heuse MPC.. (edit: zonder dierengeluiden trouwens.) Geen dj-spullen dus.. Aanrader! 8o)

Origineel geplaatst door meesha74
-In Nederland ken ik er weinig, en zeker niet met een beetje goede kwaliteit micorfoon ingang.
-Denk niet dat het verstandig is om een hifi versterker te gaan versjouwen (daar zijn ze niet voor gemaakt)
-Wat is dat toch met DJ's die denken dat ze automatisch "cool" zijn omdat ze DJ-en?? Die jongen wil gewoon lekker wat zingen, presenteren en moppen vertellen!

Thuis kan hij toch op zijn hifi versterker lullen en
bij optredens zal er toch wel een PA voorzien zijn zeker?

Zelf vind ik DJ-en ook niet "cool" maar aangezien jij uit Tiësto-land komt dacht ik... :W

Origineel geplaatst door r.5
Thuis kan hij toch op zijn hifi versterker lullen en
bij optredens zal er toch wel een PA voorzien zijn zeker?

Zelf vind ik DJ-en ook niet "cool" maar aangezien jij uit Tiësto-land komt dacht ik... :W

Ja maar het ging volgens mij juist om iets te hebben om mee op te treden, niet voor thuis. Ik denk niet dat hij optredens doet die van PA zijn voorzien. (tenzij de gemiddelde basisschool en huiskamers van Tante truus tegenwoordig standaard zijn uitgerust met Renkus Heinz PA's)

Hoe kom je er in godsnaam bij dat ik omdat ik uit Tiësto-land kom, DJ-en cool vind? Bovendien heb ik een enorme hekel aan Tiësto!!! :duivels: Ik snap niet dat iedereen daar zo mee wegloopt. Maar da's een heel ander verhaal.....

ik een enorme hekel aan Tiësto!!! Ik snap niet dat iedereen daar zo mee wegloopt. Maar da's een heel ander verhaal.....

ach de belgen hebben toch k3 ?

ik bedoel ik zie het verschil niet :engel:

Knap dat er via een zangversterker toch weer op Tiësto uitgekomen wordt.. Jeez', hoezo off-topic!

Back