versterker voor neefje....

Daarom !! Nu weer ontopic !!! :stupid :bekdicht:

Mijn neefje begint al behoorlijk ongeduldig te worden :D !

Hij heeft al alle ingangen die een apparaat heeft geprobeerd , including z'n nichtje dat pasgelden op bezoek kwam !! :D

Deze jongen heeft dringent goei spul nodig !

daarom zat ik toch te denken aan een leuk combo-versterkertje ! Waar een box in zit en waar ie z'n microfoon in kan steken ( in de line IN dan...) met een beetje een leuk geluid....

Hij heeft ongeveer 250 E ( totaal) te besteden, maar dit hoeft zeer zeker niet op !
Microfoon heeft ie al !

heeft Roland niet iets leuk op het gebied van zangversterkertjes....

Is er niets iets waar een microfoon ingang in zit ( een kastje) en die je vervolgens aansluit op de stereo/versterker ?
Want er zat namelijk geen microfoon-ingang op z'n versterker !

sorry hoor maar een kind van 8 die 250 euro gaat besteden aan een gitaar achtig versterkertje om mee aan te klooien

tis wel even 550 gulden ik weet niet hoor maar kan die jongen dat geld niet veel beter bewaren en voor een 100 euro een starters pakketje halen met een gitaar erin en versterker desnoods verkoopt hij de gitaar voor 50 euro aan jou en klaar is kees

ik vindt het een beetje zonde voor die jongen als hij z,n zuur gekregen 250 euro (geld van 8 verjaardagen?)
uit gaat geven aan de een of andere alles in een box
vooral op die leeftijd is dat erg veel geld

waarschijnlijk als ie een jaar verder is heeft ie enorme spijt dat hij z,n 250 euro heeft uitgegeven en zal hij dat niet zo maar even weer bijmekaar sparen lijkt mij

tenzij jij de grote neef natuurlijk erg veel geld hebt en er graag vanaf wil

die 250 hoeft ook niet op ( staat er ook duidelijk bij...)

Ikzelf dacht meer aan de 80- 150/160 euro's max..... klasse

PS .

Zou jij achteraf niet willen dat je stiekem al je sinterklaas/verjardags-geld had bewaard ? IPV al die
stomme flutkado's ? Racewagens, poppen, bordspellen, computer shit ( 1 mand mee spelen daarna op de speelgoed-hoop ) :D

ach jongens,doe dat ventje nou toch es een plezier.
Dit forum is er om mensen te helpen,niet om uit te lachen.
toen ik 8jaar was kreeg ik van m'n ouders een wandpiano,steinbach
5jaar later kreeg ik een wersi kf90 elektra,
de rest heb ik zelf moeten kopen,maar ik ben er toch nog altijd mee bezig.
je hebt zo van die bevliegingen die je voor de rest van je leven blijft dragen.
dus waarom een eurootje meer of minder uit de weg gaan?doe wat je voelt wat je moet doen,maar moet niks dat je voelt dat je het niet wil doen. :)

Origineel geplaatst door jaccis
daarom zat ik toch te denken aan een leuk combo-versterkertje ! Waar een box in zit en waar ie z'n microfoon in kan steken ( in de line IN dan...) met een beetje een leuk geluid....

Een microfoon op een LINE in gaat niet werken. Je moet echt een microfoon ingang hebben. Line in is bedoeld voor Lijn signalen zoals keyboards en cd spelers.

Er zijn echt wel combo versterkers te vinden met een mic input voor weinig geld. Waarom ga je niet met je neefje eens naar een muziek winkel? (feedback bijvoorbeeld). Een beetje muziekwinkel heeft vast wel zoiets staan...

Origineel geplaatst door meesha74
Let wel effe op dat je geen gitaar combo koopt (zoals een marshall) Deze zijn ontworpen voor gebruik met gitaar en niet voor zang. De klank is dan ook niet geschikt voor zang!! (geen hoog) Als je dan toch een combo zoekt, kijk dan naar keyboard versterkers of iets dergelijks. Wanneer een combo versterker een microfoon ingang heeft zit je sowieso goed. (blijkbaar is het ding dan dus ontworpen voor gebruik met een microfoon!)
Ik dacht juist dat er veel bekende zangers over fender buizen combos zingen zoals twin omdat er dan zolekker radio geluid uit komt (maar ik kan me vergissen)

Nou, ik ken niet zoveel zangers die dat doen, en dan gebruiken ze het alleen nog maar als een effect. Ik denk niet dat je neefje zo'n geluid wil. Hij moet gewoon goed verstaanbaar zijn, neem ik aan. Buizenversterkers zijn bovendien duurder, hebben een karakteristieke sound (bedoeld voor gitaren) en zijn ook nog kwetsbaarder.

Ik zou naar een muziek-zaak gaan voor en nieuwe:D
Nee geintje er is veel tekrijgen hoor, gewoon behringer side eens proberen

Of een....

Of een....

Origineel geplaatst door ISPdeRuiter
Kinderen in die leeftijd dienen te beginnen met een Spaanse
akoestische guitaar.

Anders niet,
ISPdeRuiter

...BLOK-fluit.

Ik heb gezegd, Ugh !

Back