Beste Dj headphone!

Heb hem via ebay gevonden voor 139€ + 6,9€ shipping. Hij wordt vandaag besteld. Hoop dat ie snel aankomt. Toch weeral +/- 50 € gespaard door ff wat te zoeken.

Alvast bedankt voor jullie informatie!

p.s. mijn sennheiser hd 270 is ook nog niet versleten maar hij speelt gewoon niet luid genoeg. (106 db en de hd 25 geeft 120 db)

goede keuze!

Ik gebruik al jaren de sennheiser HD25 en ik vind dat ding echt geweldig. NOOIT klachten over gehad. Mijne heb ik nu 5 jaar en werkt nog steeds perfect.

Veel plezier ermee :)

Re: Beste Dj headphone!

Origineel geplaatst door Steve303
Hoi,

Ik had me graag een nieuwe dj headphone gekocht omdat mijn oude echt wel aan vervanging toe is. Welke dj headphone vinden jullie de beste? Voor mij is het belangrijk dat ie vooral luid en zuiver speelt.
Nu heb ik een behringer HD270 in mijn bezit. Budget is zo +/- 175 €.

Zonder twijfel de Technics RP DJ1200 !!! Ik betaalde de mijne 6000 BEF of 150 €, zon 6 jaar terug. Hij werkt nog P-E-R-F-E-C-T !! ... En dat gaat ie nog een laaaaange tijd doen!

Sennheiser is B-O-E-C-H-T !! Zonder twijfel... en ook nog eens D-U-U-R !

G-O-T T-H-A-T ?! :D

Technics! :okdan:

Re: Re: Beste Dj headphone!

Re: Re: Beste Dj headphone!

Origineel geplaatst door INLAND EMPIRE
Sennheiser is B-O-E-C-H-T !! Zonder twijfel... en ook nog eens D-U-U-R !

G-O-T T-H-A-T ?! :D

Technics! :okdan: [/B]

Op basis van wat vind jij sennheiser 'boecht'? Klinkt super, is degelijk, alle onderdelen kun je vervangen,...
Ik vind die technics lang zo goed niet klinken als de HD25.

Re: Re: Re: Beste Dj headphone!

Re: Re: Re: Beste Dj headphone!

Origineel geplaatst door dj_jochen
Op basis van wat vind jij sennheiser 'boecht'? Klinkt super, is degelijk, alle onderdelen kun je vervangen,...
Ik vind die technics lang zo goed niet klinken als de HD25.

alle sennheisers die ik in mn handen krijg zijn of al stuk of gaan binnen de kortste keren naar de vaantjes =(
De Technics klinkt goed. Om te mixen heb je geen super kwaliteit nodig, wel kwantiteit en betrouwbaarheid! De frequency range is ook veel breder dan bij de meeste andere kopteles.
Idd, je kan geen kabel vervangen aan de technics maar dat is niet nodig want de contacten gaan nooit stuk zoals bij een sennheiser.
Nee echt... topicstarter, koop een Technics. De rest is nix!
Als je een Sennheiser koopt, sta je hier binnen een jaar terug: " Ik heb een goede koptele nodig, die Sennheiser was toch maar nix!"

We :luv: Technics

Wat een onzin...
Ik heb mijn HD25 al 5jaar en die ziet er nog uit als nieuw! Hij is nogthans al heel veel gebruikt.
Sennheiser heeft goedkope modellen die misschien vlug kapot gaan, maar om dan te gaan veralgemenen lijkt me fout.

Ik ken meerdere personen die wekelijks in discotheken draaien, velen van hen hadden ooit die technics. Nu ALLEMAAL een HD25.
Maar ja: smaken verschillen natuurlijk

Origineel geplaatst door dj_jochen
Wat een onzin...
Ik heb mijn HD25 al 5jaar en die ziet er nog uit als nieuw! Hij is nogthans al heel veel gebruikt.
Sennheiser heeft goedkope modellen die misschien vlug kapot gaan, maar om dan te gaan veralgemenen lijkt me fout.

Ik ken meerdere personen die wekelijks in discotheken draaien, velen van hen hadden ooit die technics. Nu ALLEMAAL een HD25.
Maar ja: smaken verschillen natuurlijk

Bij mij is het nu net andersom 8)

en ik heb hier ook zon sennheiser geval van 200 € en die was na 9 mnd kapoet! =(

Nee echt... topicstarter, koop een Technics. De rest is nix!

Zoals je had kunnen lezen had ie dus inmiddels al een hd-25 gekocht...

Om te mixen heb je geen super kwaliteit nodig, wel kwantiteit en betrouwbaarheid!

kwantiteit??

:doei:

Wat doe je ermee, erop springen?

De hd25 heb ik een jaartje of 7, doet het nog steeds.

Het wordt eentonig, maar ik gebruik dus ook al járen de HD-25. Zowel voor dj-werk als bij het (live)drummen vor monitoring. Onverwoestbaar. Zo zit In de kabel bijvoorbeeld een staalkabel verwerkt... Zegt genoeg lijkt me.

Origineel geplaatst door Remmelt
Zoals je had kunnen lezen had ie dus inmiddels al een hd-25 gekocht...

kwantiteit??

:doei:

nu heb ik altijd gedacht dat kwantiteit duurzaamheid betekende ..... Goh.... :Z
Had die al een HD? Owkee dan ben ik te laat met mn uitsekende info en tips :D

Back