Lunchtime Stamgast Lid sinds 27 juli 2005 Berichten 109 Locatie Langdorp - België 17 augustus 2005 #1 Lijkt dat het Future music forum gehacked is, ik krijg enkel dit: "spykids ownz you".
bliepertronic Vintage kloon in de ban Lid sinds 16 december 2004 Berichten 3.184 Locatie utrecht en omstreken 17 augustus 2005 #2 future music? dat blad?? bestaat dat ook nog? heb ik ook nog eens op gestaan met een mummer (op die bijgeleverde cd)
future music? dat blad?? bestaat dat ook nog? heb ik ook nog eens op gestaan met een mummer (op die bijgeleverde cd)
Alexander F.T.W. Lid sinds 11 juli 2003 Berichten 2.125 Locatie Québec/NL 17 augustus 2005 #3 Re: Future Music forum down? Origineel geplaatst door Lunchtime Lijkt dat het Future music forum gehacked is, ik krijg enkel dit: "spykids ownz you". Zie meer... HAHAHAHA!
Re: Future Music forum down? Origineel geplaatst door Lunchtime Lijkt dat het Future music forum gehacked is, ik krijg enkel dit: "spykids ownz you". Zie meer... HAHAHAHA!
Hanz Anonieme Analogist Lid sinds 17 januari 2003 Berichten 13.807 Locatie Mijn eigen kleine universum 17 augustus 2005 #4 Bericht door een moderator: Ik zie niet in waarom dit een belangrijke discussie zou moeten zijn op dit forum. Daarom sluit ik deze topic.
Bericht door een moderator: Ik zie niet in waarom dit een belangrijke discussie zou moeten zijn op dit forum. Daarom sluit ik deze topic.