Ja, dus, ik liep hier toevallig tegenaan tijdens het surfen. Ben me voor de grap eens wat verder gaan verdiepen en moet zeggen dat dit bakkie er best wel leuk uit ziet met zn specificaties. Nou ben ik es ff wat reviews gaan opzoeken op het net en nou lees ik zelfs verschillende wisselende verhalen dat ie op veel punten zelfs beter schijnt te klinken dan een MPX-1!? Wow, das sterk denk ik dan, dat zou zacht gezegd niet verkeerd zijn! Nou zijn mijn ervaringen met behringer wisselend. Ze hebben soms erg goed spul maar soms ook om te huilen. Maar het schijnt dat ze de laatste tijd met de 2496 series steeds meer kwaliteitsspul uitbrengen (zelf nog geen ervaring mee).
Nou wil ik dus nog wel een extra verbje erbij hebben naast mn MPX-500. Ik wil het liefst via mn geluidskaart een digitale aux bus via spdif opzetten zodat ik al mn materiaal volledig digi zonder conversie heen en weer kan sturen. Dan zou deze behringer wel errug handig kunnen zijn, helemaal als ie vet klinkt, en zekers als ie beter klinkt dan een MPX-1!
Wat ik mis met alle Lexicon bakken is 96 Khz samplerates, niet dat ze slecht klinken daardoor, in tegendeel
. Maar ben nou eenmaal een mierenneuker af en toe en wil mn mooie opnames niet weer gaan down en upsamplen ookal is verschil bijna niet te horen. Ik bedoel als ik toch op 96khz kan blijven, en het nog zwaar ok klinkt ook, dan begin ik wel erg nieuwsgierig te worden...
Sound on sound is er ook positief over en zegt dat ie de competitie in de prjisklasse t/m eur 1000,- makkelijk aan kan.
Kan dit echt jongens? Is dit echt waar? Het is bijna niet te geloven!
Zijn er hier mensen die deze jongen hebben of ermee gespeeld hebben en wat zijn jullie ervaringen? Ben nou wel heel erg benieuwd geworden eigenlijk...
Nou wil ik dus nog wel een extra verbje erbij hebben naast mn MPX-500. Ik wil het liefst via mn geluidskaart een digitale aux bus via spdif opzetten zodat ik al mn materiaal volledig digi zonder conversie heen en weer kan sturen. Dan zou deze behringer wel errug handig kunnen zijn, helemaal als ie vet klinkt, en zekers als ie beter klinkt dan een MPX-1!
Wat ik mis met alle Lexicon bakken is 96 Khz samplerates, niet dat ze slecht klinken daardoor, in tegendeel
. Maar ben nou eenmaal een mierenneuker af en toe en wil mn mooie opnames niet weer gaan down en upsamplen ookal is verschil bijna niet te horen. Ik bedoel als ik toch op 96khz kan blijven, en het nog zwaar ok klinkt ook, dan begin ik wel erg nieuwsgierig te worden...Sound on sound is er ook positief over en zegt dat ie de competitie in de prjisklasse t/m eur 1000,- makkelijk aan kan.
Kan dit echt jongens? Is dit echt waar? Het is bijna niet te geloven!
Zijn er hier mensen die deze jongen hebben of ermee gespeeld hebben en wat zijn jullie ervaringen? Ben nou wel heel erg benieuwd geworden eigenlijk...
Laatst gewijzigd:

) , jeus, wat wil je nog meer? (trouwens een hele relaxte en overzichtelijke interface)
ik heb zoiezo de laaste tijd gezien dat behringer "ok spul" begint te maken, en dus reden om de oude oordelen te laten vallen over onze duitse prijs vechter
Wat voorbeeldjes zouden wel leuk zijn, idd.