Roland en Softsynths?

Origineel geplaatst door fuse
. De Tritons doen het redelijk en met Legacy hebben ze volgens mij ook wel een redelijk success.
.

Vegeet het maar...een vriend van me werkt bij de Test en ontwikkelafdeling van Yamaha en ik kan uit eerste hand beamen dat de Legacy financieel een flop is geweest voor Korg....90% van de gebruikers heeft de software geript....dus niet betaald.....helaas

Origineel geplaatst door ralphvanzeel
Vegeet het maar...een vriend van me werkt bij de Test en ontwikkelafdeling van Yamaha en ik kan uit eerste hand beamen dat de Legacy financieel een flop is geweest voor Korg....90% van de gebruikers heeft de software geript....dus niet betaald.....helaas

Dat weet je op voorhand dat 90% van de gebruikers hem illegaal downloadt. Dat zegt niks over het feit of het een flop is of niet. Het gaat er namelijk om hoe groot die groep van 10% is. Lijkt me ook niet dat je onbevooroordeelde Korg informatie krijgt van een Yamaha knakker, maar goed.

Fuse> de Oasys een miskleun? Netzoals de Karma zeker? Het zijn beide fantastische apparaten, itt tot Triton Extreme. Echt innoverend. Alleen de Oasys is veels te duur. Meeste mensen hebben tegenwoordig een standalone PC voor sequencing, e.d. Denk dat het voor PC workstations nog te vroeg is.

Origineel geplaatst door Rhy
Fuse> de Oasys een miskleun? Netzoals de Karma zeker? Het zijn beide fantastische apparaten, itt tot Triton Extreme. Echt innoverend. Alleen de Oasys is veels te duur. Meeste mensen hebben tegenwoordig een standalone PC voor sequencing, e.d. Denk dat het voor PC workstations nog te vroeg is.
Voor de meeste is de oasys veel te duur,maar vergeet niet dat in de toekomst geripte exemplaren en dus goedkopere oasys's gaan uitkomen.Korg weet nu al op voorhand hoeveel ze van de oasys aan de man kunnen brengen.(t'zijn daar geen uilen hoor om zo'n duur machine uit te brengen).
En roland en ik zeg wel degelijk roland(niet edirol)is met de varios wel echt met softsynth's bezig(tb303,jupiter8,D-50,....?).

Back