Nederlandstalig Muzikanten Forum

demian

Ojee
Puur en alleen ter kennisgeving wil ik jullie meedelen dat er al een tijdje een forum in de lucht is wat is bedoeld voor alle Nederlandstalige muzikanten.

Dit forum is niet bedoeld als alternatief voor het synthforum, of het softsynthforum of ander muziekinstrumenten forum, waarmee je muziek maakt is voor dit forum niet zo interessant, er mag natuurlijk wel over gekletst worden, maar de site is voornamelijk bedoeld voor muzikanten die met elkaar willen praten over (hun) en elkaars muziek, maar ook over muziek in het algemeen.

Wat kan je verwachten op het muzikanten forum?

Op zit moment is het forum nog maar klein, er zijn niet heel veel users, en er wordt ook niet heel veel gepost, daarom kan het nog veel kanten op.
Ieder lid wat er post kan een reactie verwachten van 1 van de moderators die zich actief met de postings bemoeien, maar ook reacties van andere gebruikers.

Moderators op het forum zijn 6-track en Catalunya, misschien word ik er zelf ook nog wel een.

Met dit bericht wil ik niet SF naar beneden halen of leden wegsnoepen, die leden moeten hier natuurlijk ook gewoon blijven komen!

Ik zou zeggen, neem eens een kijkje!

Nederlands Muzikanten Forum

nou, gaat al lekker
:( :Z :Z :Z

Tijdens jouw registratie kwamen de volgende fouten voor:
De gebruikersnaam die je als referentie invulde kon niet worden gevonden.

Ik ben lid geworden omdat Catalunya zo'n coole avatar heeft! 8o)

Grappig dat die door twin-x domein gehost wordt.
(voor de niet kenners, enige SF (toen nog DSF) lid ooit die gebanned is)

Origineel geplaatst door etaoin
Ik zie "muziek4um" in de URL staan. Is de nieuwe opzet van het oude muziek4um.nl? Onee, ik zie dat die ook nog bestaat.
klopt... Twin-X heeft voor dat (oude) forum een opzetje voor een nieuwe look gemaakt maar blijkbaar voelde de admin van het mu4um zich op zijn falanx getrapt en kort daarna zijn Cat en ik verbannen...
'we' zijn dus maar zelf verder gegaan met dit zeer fijne concept van Twin...

Origineel geplaatst door fuse
Grappig dat die door twin-x domein gehost wordt.
(voor de niet kenners, enige SF (toen nog DSF) lid ooit die gebanned is)
correct... daar zullen we dan maar niet dieper op in gaan (schepen achter je verbranden enzo dan toch)

Twin-x is momenteel helemaal niet actief op het muzikenatenforum (zelfs niet als admin) hij host het alleen maar.
het forum is dus ook in principe aan 'ons' (over)gegeven...

Back