Jazz Brushes + BFD/DFH/Artist Drums

ka2

Uitgekookt Lid
Vraagje:

Heeft iemand enig idee waar ik een jazz (drumkit) kan vinden gespeeld met brushes? Ik heb zelf dus BFD, DFH Superior en Custom Vintage en Artist Drums. Maar ik kan nergens van die lekker veeg geluiden vinden. (weet niet hoe ik dit anders moet omschrijven.) Je kan in DFH wel brushes selecteren, maar dit zijn helaas gewonen hits.

Ik heb me rot gezocht op internet maar ik kan helaas niks concreets vinden =(

volgens mij zijn er gewoon sample cd's vol met slepende brushes .. :confused:

Helaas niet. Ik heb heel wat drum sample cd's en vst instrumenten, maar op geen enkele staan zogenaamde snare swishes. En die klinken nu net het lekkerst.

Origineel geplaatst door ka2
Helaas niet. Ik heb heel wat drum sample cd's en vst instrumenten, maar op geen enkele staan zogenaamde snare swishes. En die klinken nu net het lekkerst.

dan heb je de juiste nog niet gevonden .. kan me wel wat cds herinneren tijdens een luistersessie die er mee vol stonden
kan je niet aan de titel helpen behalve dan dat er volgens mij iets met brushes in de titel zat ..

succes !

brushes zijn het probleem ook niet. Daar heb ik er zat van, maar geen swishes. Nou ja eentje nu dan.

Die had ik ook al gevonden :D Jammer dat er geen demo'tjes bij staan, ga effe verder zoeken.

Back