adapter DVI ==) VGA (schermkaart)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

EviL303

Ouwe rot
Hallo,

ik heb een asus MX4000 schermkaart ... nu wil ik een tweede scherm aansluiten via DVI uitgang.

Nergens vind ik zo'n adapter ... OMDAT aan de DVI zijde (rondom het PLAT stekkertje) 4 PINNEN aanwezig zijn en

op mijn schermkaart het enkel een PLATTE PIN moet zijn ! De standaard adapters DVI --) VGA die ik gevonden heb ,

hebben allemaal 4 pinnen rondom deze platte pin!

Heb al eens rondgeneust opt internet MAAR weinig gevonden ...

O wie O wie kan mij verder helpen .........

:stupid

PS : normaal zit er zo'n adapter bij de schermkaart MAAR ik heb die nooit meegeleverd gekregen !

Re: adapter DVI ==) VGA (schermkaart)

PS : normaal zit er zo'n adapter bij de schermkaart MAAR ik heb die nooit meegeleverd gekregen !

En waarom zorg je niet dat je die alsnog krijgt? Je hebt een incompleet product gekregen, dan ga je toch gewoon terug naar de winkel?

Re: adapter DVI ==) VGA (schermkaart)

Nergens vind ik zo'n adapter ... OMDAT aan de DVI zijde (rondom het PLAT stekkertje) 4 PINNEN aanwezig zijn en
op mijn schermkaart het enkel een PLATTE PIN moet zijn ! De standaard adapters DVI --) VGA die ik gevonden heb , hebben allemaal 4 pinnen rondom deze platte pin!

Overigens betekent het ontbreken van de vier pinnen op jouw DVI dat het een "digital only" connector is. Er staat dan geen VGA signaal op de connector en dus kun je de normale dvi->vga adapter om die reden niet erin prikken.

http://www.interfacebus.com/Design_Connector_Digital_Visual_Interface_DVI_Bus.html

Yes dat heb ik ook gedaan !

Ze hebben hem in de winkel aan iemand anders gegeven ... gggggrrrrr. Nu de comp is twee maanden oud (of nieuw?)

en in de winkel vinden ze nergens nog zo'n adapter ... nu willen ze me een ander schermkaart geven MAAR dan moet ik

40 euro opleggen !! En geld dat is nu iets waar ik niet te veel van heb jammer genoeg !

Pffffff tis om zot van te worden ... heb ik dan 1200 euro uitgegeven aan een comp ... en dan nog duidelijk met hun afge

sproken dat er een tweede scherm moest kunnen aangesloten worden !! Klootzakken ... grrrrrr.

Gelukkig werkt alles prima ... maar zou toch graag een tweede scherm aansluiten omdat het edit en mix scherm zo

gesplitst kan worden en dat werkt toch iets prettiger denkik !

Toch alvast bedankt voor de moeite ...

Enjaaaaa ik ga binnenkort es ferm van mijne neus gaan maken ....bij de comp winkel dan , nu nog alleen maar telefonisch

contact gehad.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back