roland kuit
ローランド・クイト:音楽、科学、アートが交わる革新の場
@Teluur. Demo weer aan de praat?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
nee, ik heb aso's4all neergehaald en geïnstalleerd, maar daarmee werkt het nog niet, dus ik moet er even meer tijd insteken...@Teluur. Demo weer aan de praat?
Thx voor de patch, ze laat inderdaad al iets zien en dat is ook enigzins bruikbaar. Toch had ik meer in gedachte, maar mogelijk zoek ik het wat te ver......voor zichtbaar trigger behaviour te zien gebruik je een event sequencer module
tja, ik kan niet in het audio/midi submenu (onder setup dus) komen om daar de asio4all te selecteren, aangezien ik dan al die melding heb gekregen...@Teluur. Dus nog steeds de zelfde melding 'out of mem'? Das raar. Deze melding heeft echt met je audio driver te maken.
dan is het gevalletje van jammer maar helaas; ik ga niet klooien met de enige computer die ons huishouden momenteel rijk is; vorige keer dat ik vista probeerde te 'optimaliseren', resulteerde dat in een verplichte herinstallatie...ik wacht wel tot ik weer een eigen (winxp) pc heb.@Teluur, dat klopt. schakel 1st de driver uit die windows oppikt bij start up. Daarna de demo en hoop dat je er dan in kan komen. Zo niet, de Ausio als start up selecteren.
je kan een systeem restore van een aantal dagen terug doen mocht de boel in de oersoep draaien...dik ga niet klooien met de enige computer die ons huishouden momenteel rijk is; vorige keer dat ik vista probeerde te 'optimaliseren', resulteerde dat in een verplichte herinstallatie...