G
Guest
Guest
ik heb nu cubase LE geïnstalleerd, die gratis bij mijn geluidkaart zat. op zich werkt het prima en aan de mogelijkheden die het programma biedt, heb ik genoeg. ik merk wel dat bij veel inzetten van vst plugins (naja veel, 4 of 5) er af en toe iets kraakt of ruist (wordt net opgenomen en is bij afspeln weg), maar ook dat de signalen vertraagd binnenkomenen dus te laat worden opgenomen. dat gebeurt zo bij hetopnemen van een 5de vst spoor. cpu power lijkt er nog zat te zijn, ze gebruiken allemaal dezelfde asio driver met dezelfde latency, de emu1616 doet het ook lekker, dus ik dacht.... misschien zit het in de lite editie. ik las dat SL een verbeterde vst engine heeft(wat dat dan ook is).
ik heb nog een cubase SL liggen die naar SL3 kan worden upgegrade. gaat dat helpen?
of heb ik met 4 sporen vst gewoon de limiet van mijn notebook en kaart bereikt (dan is het ook goed, maar als het beter kan, dan graag..)
dank.
ik heb nog een cubase SL liggen die naar SL3 kan worden upgegrade. gaat dat helpen?
of heb ik met 4 sporen vst gewoon de limiet van mijn notebook en kaart bereikt (dan is het ook goed, maar als het beter kan, dan graag..)
dank.