[techno] Lex Hollart - First Chance (Original en Remix Dlux)

Dlux

Ingeburgerd
mijn eerste track die ik hier post en dan meteen "twee" :P

ik heb een remix gemaakt van een track van Lex Hollart die ik van ander forum, I-dance, ken. Ik kreeg meteen inspiratie voor een remix bij die track. het origineel heeft lekker krakende beat en een simpele maar heel effectieve piano synth. Ik heb uiteraard wat elementen over genomen en ik denk een wat duistere versie gemaakt.

het zijn denk ik niet heel bijzondere tracks, maar wel tracks met een lekker drive om te bewegen :)

origineel Lex Hollart - First Chance , gemaakt in fruity loops.

mijn remix: Remix Dlux gemaakt in reason 3.0

van mijn eigen versie vind ik nu nog dat er net iets teveel hoog in zit en ik heb andere mensen gehoord die zeggen dat de baseline wegvalt...maar dat heb ik zelf dus totaal niet, dus ben heel benieuwd wat andere ervan vinden

ey bedankt voor de je review! maar over welke paat heb je het, origineel of remix??

ben ook meer geinteresseerd in wat je vind van de tracks opzich, technische aspecten moeten zeker nog worden verbeterd, maar als het idee van de track slecht is kan je net zo goed aan een andere beginnen :D

beide track worden waarschijnlijk uitgebracht op Phonotech, sublabel van Phonocult met nog een extra track van Lex Hollart, dus das alvast leuk :)

beide tracks zijn zeker niet slecht, eerder goed zelfs8)
ik vind jouw versie wel ietsje beter, de feel is daarbij ietsje meer mijn ding(maar da's natuurlijk persoonlijk) en er zit ook een beetje meer variatie in:)

in ieder geval, goed gedaan:)

Lekkere trek. Goeie feel.
Die kick beukt wel lekker weg, da's nu bes wel hot.

Klinkt wel owke, een echte dj tool lijkt me. Allen wel jammer dat er niet echt iets orgineels in zit. 't Is echt een genre wat doodbloedt... =(

Origineel geplaatst door ProtoHuman
Klinkt wel owke, een echte dj tool lijkt me. Allen wel jammer dat er niet echt iets orgineels in zit. 't Is echt een genre wat doodbloedt... =(

over dat doodbloeden weet ik niet of ik met je eens ben (een post eerder vind iemand de stijl hot :)), maar dat de track niet iets origineels heeft klopt maar dat maakt me ook niet zo heel veel uit, met een poging om een goede track in een bepaald genre te maken (niet specifiek deze dus :)) is niks mis denk ik..

Back