Een paar jaar geleden had je in Limburg (regio Sittard / Geleen) nog wel wat zaken die verstand van zaken
hadden (Suntjens in Sittard bijvoorbeeld, of je kon ook nog wel terecht bij Reijnen in Roermond).
Suntjens is er mee gestopt en Reijnen heeft niet veel meer op voorraad. Vroeger hadden dit soort winkels altijd een hoek met midi-apparatuur, zodat je, met een bak thee of koffie erbij, naar hartelust Synths mocht uitproberen.
(mits je natuurlijk vaste klant was
)
Als ik nu een synth wil beluisteren zou ik niet meer weten waar, of ik zou er vele KM voor moeten rijden.
Ook service wordt steeds meer een zaak van lange afstanden en dingen over de post, bij enkele hele grote zaken in NL of Duitsland.
Zonder te willen verzanden in oeverloos gediscussieer over welke winkel de beste is:
Wie heeft de gouden TIP??
hadden (Suntjens in Sittard bijvoorbeeld, of je kon ook nog wel terecht bij Reijnen in Roermond).Suntjens is er mee gestopt en Reijnen heeft niet veel meer op voorraad. Vroeger hadden dit soort winkels altijd een hoek met midi-apparatuur, zodat je, met een bak thee of koffie erbij, naar hartelust Synths mocht uitproberen.
(mits je natuurlijk vaste klant was
) Als ik nu een synth wil beluisteren zou ik niet meer weten waar, of ik zou er vele KM voor moeten rijden.
Ook service wordt steeds meer een zaak van lange afstanden en dingen over de post, bij enkele hele grote zaken in NL of Duitsland.
Zonder te willen verzanden in oeverloos gediscussieer over welke winkel de beste is:
Wie heeft de gouden TIP??