• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Korg EX8000 en Waldorf Micro Q lite

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
G

Guest

Guest
2 racksynths in perfecte staat.

de korg klinkt zeer goed. de waldorf is gewoon een uitgeklede Q, dus in feite een zeer uitgebreide va-synth.
ok, ok, VA vind je ook in software, maar de prijs van de micro Q lite (12 stemmen - is zat, of doe je een hele productie met een Q??!!) gaat al aardig richting software. en dan heb je toch wel een echte synth.

prijs: 200 per stuk svp. allebei samen voor 375. dit zijn wel vaste prijzen.

mijn maatje heeft daarstraks de 2 modules gebracht (zien er perfect uit, alleen de korg wat kleine krasjes bij de rek-oorgaten) en ik heb ze net even beluisterd.

en ik kan eerlijk zeggen dat ik niet begrijp dat mijn pb-doos nog niet vol zit. de ex klinkt geweldig, puur man machine/metropolis etc en de q heeft me ook weer verrast. naast de typische rijke boventonen waldorf scheursounds ook diepe bassen (Q-tip!) en lekkere elektro drumsounds. misschien hou ik die wel (even), als jullie niet vlot zijn.

en inderdaad, deze mag dicht.
de ex8000 staat intussen dubbel geparkeerd en de micro q hou ik weer s even zelf. die is me erg meegevallen. prima aanvulling op mijn andere synth.
dank.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back