[spannende ambient/triphop] Go where?

idd, ik wil meer. Alles klopt, zo voelt het bij mij. :halleluja

Ah, die aflevering van Law & Order heb ik gezien :D

Puntjes van commentaar:
1) als de drums erin komen, vind ik dat er iets teveel gepand wordt in dat noise geluid. 't haalt de 'groove' er een beetje uit
2) 't is veel te kort... dit schreeuwt om een vette portamento lead met wat distortion ofzo, of een distorted gitaar... wat dan ook, MAAR DOE IETS! }:|

Klinkt wel leuk, intro is mooi maar natuurlijk je stuk na het intro veel langer maken en uitwerken.
de sounds in het beats stuk klinken iets te smerig voor mijn gevoel. mag net iets cleaner klinken denk ik, dan komt het mischien minder rommelig over. of minder crashes e.d.

maar ik moet eerlijk zeggen, het is best mooi al en smaken verschillen!
dus je kunt het doen wat ik en anderen hier eerder zeiden maar je kunt het ook niet doen!!!!
dergelijke tracks van bekendere lounce/groove bands zie ik soms als genie trax.

zeer netjes gedaan....mooie cleane sound...
vind m echter ook veel te kort...

Iedereen enorm bedankt voor de reacties tot zover :okdan:

Eén ding heb ik iig al wel begrepen: hij moet langer :)

@Mstudio1 & Aximaxi: in ben het wel met jullie eens dat de drums iets minder rommelig mogen, daar ga ik nog aan werken...
@mono-poly: de sample is wel redelijk evil, maar hij past zo lekker in de muziek dat ik hem er toch wel graag inhoudt...

Ik zal proberen er deze week aan verder te werken en een nieuwe versie te uploaden!
Nog meer aandachtige luisteraars? ;)

Origineel geplaatst door AxiMaxi
Ah, die aflevering van Law & Order heb ik gezien :D

J.A.G. niet Law & Order...

Vet stukkie hoor :yamaha:

mooie intro zeg, hou normaal nooit so van dit soort audio fragmenten, maar dit past goed!

vette drums en gitaar, heel mooi! vind die zagtand achtige baseline misschien iets over heersen...

en toen was ie afgelopen.....:(

Back