Arp Avatar op MP

Ik heb uit goede bron vernomen dat hij voor 50 euro van eigenaar is verwisseld...

:stupid

Origineel geplaatst door SaintEric
Ik heb uit goede bron vernomen dat hij voor 50 euro van eigenaar is verwisseld...

:stupid
Het eerste bod heeft ie gedaan? Respect!

heeft dat 50 euro bod niet met het 200euro verhaal van marktplaatst te maken? (dat je dan kosten moet betalen)

Iemand die zoveel links bij zo`n object heeft weet echt de prijs wel. Of niet Eric?

Nou ik belde hem en toen was ie in gesprek...bel ik hem 5 minuten later...zegt ie "o ik was in gesprek en ik heb hem net aan een jongen belooft voor 50 eu"....En daar bleef ie bij...ondanks mijn hoger bod...Nou dat vind ik wel strak..Gewoon bij je afspraken blijven...Ondanks dat heb ik toch wel mijn twijfels over de advertentie...Hij wist wel te vertellen dat er maar 300 van waren gemaakt en had een foto van het net getrokken en diversen url,s....Als ie echt vet van een zolder komt en men weet niet wat men verkoopt heeft men ook dat allemaal niet uitgezocht...Maar ja niet getreurd...De man zei.."deze keer heeft een ander geluk,de volgende keer jij" en dat mag zo zijn denk ik maar.....Ik heb vorige week een zilveren tientje uit een orgel getrokken dus tja ik heb mijn weekje mazzel wel gehad...hahahahahah...latersssss

Ow ow ow....wat kan het leven mooi zijn :D:D

Voor 50,- een Avatar over de toonbank. HAHAHA wat leuk.
Ik had hem heus ook wel willen hebben voor 50,- natuurlijk...sterker nog...ik zou er misschien zelfs wel 60,- voor over gehad hebben.

ElectroDancer: Van harte gefeliciteerd en kom gauw langs met Sonika om te komen pielen met ze'n drieen.

nou dit ga je ook nooit meer meemaken beste synth vrienden

hij is eerlijk gekocht door mij voor inderdaad 50 luttele euri

bij deze een enorm respect voor de handelswijze van de verkoper

ik belde hem gister avond als eerste op en deed een bod van 50 euro
(toch ff kijken of ze happen toch........... altijd !!!)

deze kerel wist idd eigenlijk niet wat hij verkocht behalve dat het een gitaar synth was.

sprak met m af dat ik m vandaag kwam halen......ik zou in de loop van de dag bellen om een tijd af te spreken.
toen ik hem terug belde had hij idd dus wel door dat hij er (veel) meer voor zou kunnen krijgen maar
hij zei jij belde t eerst en ik heb het met jouw afgesproken
(DUS ZIJN ER TOCH NOG EERLIJKE MENSEN!!)

afijn hij staat hier dus op tafel.......... ff kijken of ie nog werkt want hij is ongetest verkocht.

groetjes:

electo-avatar-dancer

:biertje: :biertje: :biertje:

Nou gefeliciteerd hoor! En veel plezier ermee...

Inderdaad tref je zo hier en daar nog mensen aan voor wie een afspraak ook een afspraak is; petje af :halleluja.

Laat je nog weten hoe hij klinkt?

dit staat er waar die advertentie stond .

Niet getreurd, op Marktplaats.nl kunt u bijna altijd een ander, vergelijkbaar product vinden.

komop met die dingen=(

Origineel geplaatst door electrodancer

deze kerel wist idd eigenlijk niet wat hij verkocht behalve dat het een gitaar synth was.

sprak met m af dat ik m vandaag kwam halen......ik zou in de loop van de dag bellen om een tijd af te spreken.
toen ik hem terug belde had hij idd dus wel door dat hij er (veel) meer voor zou kunnen krijgen maar

afijn hij staat hier dus op tafel.......... ff kijken of ie nog werkt want hij is ongetest verkocht.

Ik was die gast die na je belde....die man was idd wel strak...Hield zijn afspraak...Mocht ie het niet doen ,Saint Eric een PB sturen...top reperateur,Veel plezier ermee

groetjes:

electo-avatar-dancer

ik was die gast die na je belde....die man was idd wel strak...Hield zijn afspraak...Mocht ie het niet doen ,Saint Eric een PB sturen...top reperateur,Veel plezier ermee

...
..

daar hoor jij kennelijk niet bij

als je onder deze omstandigheden triomfantelijk gaat roepen dat er nog eerlijke mensen zijn dan heb je echt een bord voor je kop

groetjes:

electo-avatar-dancer

Nou idd, ik noemde ooit iemand die voor een belachelijke lage prijs een synth verkocht en zich aan zijn afspraak hield ook al kwamen er hogere biedingen, een SUKKEL.

Dat werd destijds niet gewaardeerd door sommige leden.

dus zeg ik het nu anders, Je mag trots op je zelf zijn, je hebt een synth gescoord voor veel te weinig geld van een respectabel man, een heldendaad, Gefeliciteerd! Veel plezier! :okdan:

Origineel geplaatst door chilistein
daar hoor jij kennelijk niet bij

als je onder deze omstandigheden triomfantelijk gaat roepen dat er nog eerlijke mensen zijn dan heb je echt een bord voor je kop

Ja hier zat ik ook een beetje aan te denken...is wel een beetje krom ja....Maar ja die vent wist het en toch verkocht ie...Ik heb hem een courant bod gedaan (gebaseerd op blind kopen wetende dat een arp na jaren liggen gewoon kapot is en naar Saint Eric moet) maar hij hield vol dat ie al een afspraak had...Bij zo een groot verschil had ik als verkoper toch even nagedacht maar deze had gewoon geen geld nodig....Die heb je

Back