[miketv] http://www.quickandbrite.nl/

JohnnyBusca

rocket scientist
mijn computer flipt 'm zwaar als ik deze pagina open....

Krijg ik in 1 keer 10000 browser schermen :)

hey! zie ik daar dat de heren quick+brite contact hebben met dubcreator? nice!

link naar t synthforum staat er inmiddels op ;-) bedankt voor de opmerking.

unsubben van de lijst kan heel makkelijk, gaat namelijk via yahoo.

als laatste wil ik mededelen dat we niet op orbital lijken, dat zijn namelijk 2 lelijke kale mannen met lampjes op het hoofd. wij zijn twee ultraknappe jonge goden die er niet van houden om onze schone gelaten achter de knoppen te verstoppen :-)

:-P

ps: dubcreator remix is ontstaan omdat we allebei contacten hebben met www.tree-top.com sneerlands eerste online tracks-on-demand virtuele platenlabel

respect!

Origineel geplaatst door miketv
als laatste wil ik mededelen dat we niet op orbital lijken, dat zijn namelijk 2 lelijke kale mannen met lampjes op het hoofd. wij zijn twee ultraknappe jonge goden die er niet van houden om onze schone gelaten achter de knoppen te verstoppen :-)

haha! en bovendien zijn quick+brite nog niet gestopt (tenminste, dat hoop ik :) )

orbital ook nog niet hoor, die hebben laatst nog een erg onevenwichtig best of album uitgebracht.

nieuwe q&b single/ep staat trouwens voor dit jaar gepland.

ps: stefan - ik ben bezig voor je

ik vind de scrollbar onderaan helemaal origineel :)

maar wat is het toch met die ontwerpen die amper nog te bekijken zijn op
800x600 ? ik heb mijn scherm wel op 1024,maar wil niet fullscreen browsen!

Heb ik dat dan alleen?

ik heb m gemaakt op mn 800x600 laptop, en daar zijn ook de afmetingen op gemaakt, niet groter dan dat dus

:)

Origineel geplaatst door miketv
orbital ook nog niet hoor, die hebben laatst nog een erg onevenwichtig best of album uitgebracht.

ikhad begrepen dat dit hun laatste werk zou zijn. kan het verkeerd begrepen hebben.

ps: stefan - ik ben bezig voor je [/B]

duurt het nog lang? we zijn al een maand voorbij de deadline :D

je bent niet de enige overigens hoor. ik moet nog iets van 4 nummers krijgen

ik ben er hard mee aan de slag, hopelijk heb ik na volgend weekend het nummer af. ik ga ervoor in ieder geval.

Back