Origineel geplaatst door MadR
wat zit je nou met je mp3 gast .. hou daar nou eens mee op !
het heeft hier niets mee te maken .. drm begin ik ook over me vrienden en HUN referentie kader ! zucht !
en ik geef prima antwoord .. ik zeg dat je het met een behringer en goede maar in verhouding goedkope preamps prima gaat redden .. ben je bewust van het feit dat preamps de headroom van een tafel bepalen ? en nou noem ik maar wat ..
En idd een kleingezelschap ... 8 mics ? 8 maal avalon blijft een dure zaak .. dan moet je echt wel 10.000 cd's verkopen wil je zelf niet de opnames betalen ... want daar hebben we het over .. of neem je alleen 1 viool op met een avalon ? dan gaan die c-merk preamps wel opvallen als ze alleen als combo opnemen ..
oftwel je roept maar een voorbeeld zoals ik ook een voorbeeld gaf waarin een ssl totaal geen meerwaarde had voor het product ..
Wat de sm58 betreft ..deze is in vele situaties een prima en goedkope oplossing ... dat kan je van dure mic per defintie niet zeggen .. dus is het alleen voor jou een persoonlijke meerwaarde maar in het geheel heeft het voor veel mensen geen voordeel !
Die kunnen hun geld beter besteden .. ipv zich zelf te moeten vergelijken met top mixers waarvoor geld een veel mindere rol speelt .. of wil je dit ook als redelijke onzin beschouwen ?
Ok jij gelijk, gooi ik morgen mijn Earthworks SR30 Mics in de prullebak, samen met mijn 1022 preamp.
Bestel mijn 747Vt af.
Ga naar de dozenschuif, koop 2 SM58's met een simpel stereo preampje en koop een behringer composertje en heb dan de zelfde kwaliteit??
Je hebt geen idee waar je het over hebt.
en ook niet over wat er in CD land om gaat wat dat betreft.
Ik heb CD's en Vinyl gemastered die wereldwijd met gemak 5.000 to 10.000 stuks verkoop halen.
Schijnbaar heb je geen idee hoe groot de highend Jazz/muziek markt is.

: dus als ik het goe versta, zwier je op het einde alle sporen van je sequenser door een analoge mixer om dan maar één spoor over te houden met daarop de einmix (en mix je dus niks af in de sequenser software)?