trash
Ouwe rot
Origineel geplaatst door Prophet
als je gewoon al een soundcraft ghost hebt of een Tascam M-serie dan ben je al een eind. Ik heb dus een oogje op zulks een pallet.
![]()
En de bron is?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
als je gewoon al een soundcraft ghost hebt of een Tascam M-serie dan ben je al een eind. Ik heb dus een oogje op zulks een pallet.
![]()
Origineel geplaatst door trigg
Iedereen heeft z'n eigen werkwijze en puur met analoge apparatuur muziek maken en dus alleen analoge bronnen gebruiken zoals jij bedoelt, betekent een flinke wijziging én behoorlijke investering in het hele muziekmaak-proces waar menigeen niet op zit te wachten en wat imo ook niet nodig hoeft te zijn.
11 hardwaresynths een kutsampler van akai en wat lexicongalmOrigineel geplaatst door trash
En de bron is?

11 hardwaresynths een kutsampler van akai en wat lexicongalm
![]()

zeker..thxOrigineel geplaatst door trash
Nice bron![]()

Origineel geplaatst door isnieZot
eigelijk is alle muziek analoog. of het nu met hard- of software gemaakt is. want je speakers zijn nog altijd analoog als ik me niet vergis...... einde discussie![]()

Origineel geplaatst door Cisco
Jij koopt je boodschappen ook zeker bij Liddl?![]()

Origineel geplaatst door isnieZot
eigelijk is alle muziek analoog. of het nu met hard- of software gemaakt is. want je speakers zijn nog altijd analoog als ik me niet vergis...... einde discussie![]()
)Origineel geplaatst door dweezil
Eerlijk gezegd lijkt dat analoog summen me verdacht veel op "groot" aantal analoge uitgangen aan je PC/DAW en deze dan allemaal naar een mixer sturen waarvan elk kanaal op de 0dB positie staat met een vlakke eq. enkel nog pannen in het stereo beeld en je bent er. De levels sel je blijkbaar in in het digitale domein.
of vergis ik me?
![]()
Die dingen hebben een nogal lange afschrijf tijd. Er zijn ook legio studios (vaak bloedjenieuw) die de full package van Digidesign hebben aangeschaft. Of bijv een digitale Sony mixert.Origineel geplaatst door sten
ps. veel studio's gebruiken naast hun protools of ander digitale systeem nog een (grote) analoge tafel valt mij op.
Waarom geloven als je het ook proefondervindelijk uit kan vinden? Ik geloof niet zo snel dingen eigenlijk.Ik geloof overigens ook heilig dat (zoals eerder vermeld) softsynths op deze manier beter in de mix komen te liggen.
Origineel geplaatst door sander
Je hebt mijn post geloof ik niet goed gelezen. Ik had het nie over puur analoog.

Origineel geplaatst door dweezil
Eerlijk gezegd lijkt dat analoog summen me verdacht veel op "groot" aantal analoge uitgangen aan je PC/DAW en deze dan allemaal naar een mixer sturen waarvan elk kanaal op de 0dB positie staat met een vlakke eq. enkel nog pannen in het stereo beeld en je bent er. De levels sel je blijkbaar in in het digitale domein.
Origineel geplaatst door MadR
ik ben zeeeer tevreden over de pre's op de m3500 die ik heb ..
eq is wel tricky .. je kan ook die high eq truuk van de 747 toepassen
( high op de tascam is extreem shelving ..) dus geheel open gooien dat hoog en alles met de high mid weg halen wat er teveel is .. low op 100 hz is wel kut .. daar kan je weinig aan doen .. maar die 12 khz mis je iig minder !
al kan je die 2 ook laten modden ! ..
zoek effe op de newsgroepen .. staat zeer veel over de tascam .. let wel op noise als je hem koopt ! .. kan een groundloop vanger zijn namelijk ! maar dat merk je pas als je alle apparatuur op aansluit ..
succes !

alletwee

Origineel geplaatst door fuse
Misschien dat iemand anders de eer op zich wil nemen?