Origineel geplaatst door Neon Vomit Ik vroeg het net aan dr, toen zei ze dat het niet voorspellend bedoeld was.
Daarna begon ze me volgens mij uit te lachen.
Origineel geplaatst door thegreatmuffin Aan het electriciteitsnet zal het echt niet liggen. Alleen de spullen die ik vaak heb gebruikt zijn kapot. Een fototoestel kan niet eens aan het stopcontact.
Ik ben, zoals velen onder ons, niet echt in de overtuiging dat stress er voor zorgt dat apparatuur kapot gaat.
Aan de andere kant.... ik heb dit jaar echt veel meegemaakt, op een negatieve manier dan, en feit is dat dit jaar echt veel apparatuur kapot gegaan is:
-Vinyl Touch
-MC 505
-videokaart
-moederbord
-geheugen
-cd brander
-dvd speler
-gsm
-minidisc speler
-tv-kaart
-versterker
-dp pro
-koptelefoon
-een belachelijke hoeveelheid kabels en smart media kaartjes...
Natuurlijk kun je stellen dat ik er gewoon niet voorzichtig genoeg mee omga. Aan de andere kant is het dan wel erg raar dat ik er al jaren probleemloos mee gewerkt heb...
Verder zou het natuurlijk aan de levensduur kunnen liggen. Maar waarom gaat dan alles op hetzelfde moment kapot?
Nogmaals, hoewel ik niet in de overtuiging ben dat dit stress is vind ik het wel heel frappant dat er zoveel apparatuur kapot gaat in een jaar......
Origineel geplaatst door trash Ik loop al heel wat jaren met deze vraag :
Stel je hebt veel stress, stress is spanning zorgt dat voor een magnetisch veld?, kan het zo zijn dat het de werking van de apparatuur kan beinvloeden?
Het is mischien wat frappant deze vraagstelling, maar het is mischien toeval of niet, maar als ik in een stressvolle periode zit, gaat er vaak een bak kapot.
Of het display, of iets anders.
Hebben jullie hier ervaring mee?
Of een antwoord, of een filosofie hier over?
En om die reden heb ik bepaalde stenen in de studio liggen die"electro-magnetische"straling zouden absorberen. Ik heb het aantal stenen wel naar beneden gebracht. Ik maak graag electro, maar dat werd door die stenen opgezogen
Soms heb ik zo'n dag, als ik dan met muziek bezig ben en ik sta te jammen dat ik opgefokt word.
't Is niet fysiek maar ik word echt pissig soms, puur van wat ik hoor en de beelden en emoties die daarbij boven komen drijven.
Da's voor mij dan het moment om effe de boel stop te zetten en te luchten op het balkon.
Origineel geplaatst door C738 Soms heb ik zo'n dag, als ik dan met muziek bezig ben en ik sta te jammen dat ik opgefokt word.
't Is niet fysiek maar ik word echt pissig soms, puur van wat ik hoor en de beelden en emoties die daarbij boven komen drijven.
Da's voor mij dan het moment om effe de boel stop te zetten en te luchten op het balkon.
Ik wordt nooit opgefokt van me eigen muziek.......wel van anderen hehe
Nee sorry, ik kan me hier echt geen voorstelling bij maken...
Mischien moet je stoppen met het maken van Jumpstyle en Trance, dat kan misschien ook schelen...
dan stop ik en dan merk ik dat ik heel lang niet gegeten heb, al het bier en de has op is, dat ik 3489867678 oproepen heb gemist en dat er 2 wereldoorlogen zijn geweest
Origineel geplaatst door fjoesz ik heb er wel soms genoeg van..
dan stop ik en dan merk ik dat ik heel lang niet gegeten heb, al het bier en de has op is, dat ik 3489867678 oproepen heb gemist en dat er 2 wereldoorlogen zijn geweest
haha..
Ik wordt enkel pissig als ik iets niet voor elkaar krijg met bepaalde software tools..Met hardware heb ik dat minder omdat je weet dat je met je stonede harses een verkeerde knop hebt ingedrukt. Met software is het altijd maar afwachten of ie doet wat je wil en niet vet op zijn hol gaat of iets dergelijks. Das zo een enorme mood-breaker, daarna meteen geen zin meer
Origineel geplaatst door djrazor ik heb dit jaar echt veel meegemaakt, op een negatieve manier dan, en feit is dat dit jaar echt veel apparatuur kapot gegaan is:
Vinyl Touch, MC 505, videokaart, moederbord, geheugen, cd brander, dvd speler, gsm, minidisc speler, tv-kaart, versterker, dp pro, koptelefoon, een belachelijke hoeveelheid kabels en smart media kaartjes...
Maar waarom gaat dan alles op hetzelfde moment kapot?
Origineel geplaatst door C738 Grappig dat je dit naar voren brengt, ik heb namelijk wel een soort van ervaring in deze richting:
Als ik niet lekker in mijn vel zit, of niet gefocussed / ontspannen met muziek bezig ben dan klinken sommige synths niet lekker. Met name de superbassstation schijnt zich nogal veel aan te trekken van mijn mood.
Voor de rest heb ik (gelukkig) nagenoeg geen problemen met mijn apparaten icm stress. Ik probeer mijn stress op andere manieren te uiten zodat ik ontspannen mijn hok in kan duiken.
Je zegt het zelf al: ".....niet gefocust/ontspannen....."
We weten natuurlijk allemaal dat het met precisie instellen van de verschillende sliders/knoppen en de juiste interactie tussen de verschillende frequenties van de tracks/synths zeer veel de uiteindelijk verkregen sound/mood bepaald.
Oftewel: als je niet ontspannen/geconcentreerd genoeg bent, zal je te grof of niet doelmatig met de sliders/knoppen/frequenties omgaan waardoor je nooit die lekkere sound of mood zal behalen.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.