VSTunnel

Dit ziet er wel heel leuk uit ja!

Ik ga wellicht even joinen en meeluisteren...
eens kijken of die plugin goed geinstalled is...

thx voor de tip!

Zodirect start ik weer een private session...

Room name: synthforum

Room geopend op:
Datum: 20 april
Tijdstip: 20.00

Genre: Minimal techno

:koffie:

De sessie van gister kan ik eventueel morgen ff uploaden...zitten leuke stukken tussen net zoals eergisteren. Alleen was het ditmaal een stukje chaotischer.

Btw, ik weet niet wie net in mijn sessie zat...maar zeg ff iets inplaats van te lurken.

Kan een moderator DEZE thread hierin verplaatsen? Dat is wat overzichtelijker. Bedankt.

Re: VSTunnel

Origineel geplaatst door Raph
De demo heeft als limitation dat je niet kan saven en dat de geluidskwaliteit niet in te stellen valt.

en dat de maximale song lengte maar 1 minuut duurt.
hoe maken jullie dan zo'n lange sessie?

7 sessie gedaan vandaag.. met enkele leden.. één met TS (raph) éen met Hank.. (erg vet! bedankt!) FrankH kwam ik tegen.. (< en ook deelnemer van een zeer goede sessie!)

En nog iemand over de zeik heen getrokken omdat ik niet wilde helpen met zijn volume-tunning (terwijl er een magisch moment ontstond tijdens een jam met raph) :halleluja

Laatst gewijzigd:
Ja dat was erg lekker.
Ben erg benieuwd naar ieders werkwijze en de gebruike host.

NB. mocht het je niet zijn opgevallen, ik heb alles live ingespeeld.

Klonk iig erg lekker.. Frank.. ik moet ff kijken of het opgenomen is.. want er ging wat mis. jam 5 was met raph jam 7 met hank..

of 6 of 4 of geen opname door fout.. jam7(me+hank) staat in de upload op dit moment.

Blijkt de 5e jam te zijn.. 84.52 minuten.. moet ik dus in 2 stukjes hakken.. geen idee of het morgen lukt, aangezien mijn vriendin terug van vakantie komt.. maar de upload komt er zeker.. zal waarschijnlijk wat duren.. :)

Ik heb wel wat stukken opgenomen, moet alleen even een goede manier vinden om 24 bit 44.1 kHz stereo wav te converteren naar 160 bit/s (16 bit 44.1 kHz) stereo mp3.

Back