Logic AP 5.5.1 + FL5 rewire error

Dezma

Stamgast
hallo,

ik slaag er niet in om logic 5.5.1 pc en fruity 5.0 in rewire te laten lopen, er komt een vage error :
d:\projects\Rewire\Parts\Smuggler\Smuggler\Source\Utilities\SStandardVerify.cpp(225)

Ik heb er al uren op gezocht maar ik vind geen oplossing. Na even googlen blijk ik niet de enige met dit probleem, maar een deftige oplossing heb ik nog niet zien staan.
Ook bizar is dat er soms de melding komt dat FL al open staat terwijl dat niet zo is en de andere keer komt er de bovenstaande error en sluit logic af.

Heb gisteren geformatteerd dus het is ongeveer een blanco systeem..
Iemand hier een mogelijke oplossing voor?

btw op mn kot-pc (amd1800, 512 ddr, sblive) werkt het wel

deze is p4 2.6 met 1gb ddr en audiophile :confused:

Je zal weinig aan mijn antwoord hebben, maar ik heb iets vergelijkbaars gehad met Cubase SL3 en Rebirth 2.0.
Wilde ook niet werken, terwijl ik in het verleden op een andere PC met een demo SX en Rebirth geen problemen had.
Het zat in SL, ze zijn vergeten bij SL3 om de Rewire.dll toe te voegen dus ook geen Rewire in SL dus, na wat mailing met Steinberg hebben ze het dll bestandje naar me toe gemaild en nou werkt alles goed, dus denk dat je ook ff een mailtje moet sturen naar Logic.

Origineel geplaatst door richard2000
Je zal weinig aan mijn antwoord hebben, maar ik heb iets vergelijkbaars gehad met Cubase SL3 en Rebirth 2.0.
Wilde ook niet werken, terwijl ik in het verleden op een andere PC met een demo SX en Rebirth geen problemen had.
Het zat in SL, ze zijn vergeten bij SL3 om de Rewire.dll toe te voegen dus ook geen Rewire in SL dus, na wat mailing met Steinberg hebben ze het dll bestandje naar me toe gemaild en nou werkt alles goed, dus denk dat je ook ff een mailtje moet sturen naar Logic.

wel, er scheelt niets aan logic of aan fruityloops denk ik hoor, aangezien ze op mn andere pc perfect lopen. Kheb eens een mail gestuurd naar propellerhead maar die sturen niets terug
dikke sh*t =(

Back