Angelische vocodersound en jazzscatting

Cyber_MSD

Think in soundwaves
Hoi,
Ik ben op zoek naar 2 zaken

1. Een vocoder met een hele heldere bijna engel-achtige sound, zoals je kunt horen in bijvoorbeeld Angels van Enya.

2. Zal waarschijnlijk een sample library zijn of een VST instrument, roland keyboards (zoals de G-70) hebben een patch met jazz scatting, dan hoor je "doo wap da bie daah" als voice, dit zoek ik in een VST of sample library (mag akai, kurzweil, kontakt of giga zijn)

Ik hoop dat jullie iets kunnen vinden voor mij,
Vriendelijke groeten,

MSD

Je vraagt o.a. om vst of samplelibrary.
Wat dacht je van vocaloid (miriam) of virsyn cantor voor de engelachtige koortjes in een vst instrument.

Wat dacht je van de v-synth XT (of de v-synth met vc-2 uitbreiding) voor ongekende vocal modeling (wel een beetje dure oplossing, maar echt stunning). De koortjes die je hier uithaalt kun je in de mix voor echt laten doorgaan. Dit is een hardwareoplossing by the way, dus niet echt wat je vraagt.

Ik denk ook aan een sample cd van miroslav, maar ik weet de titel niet meer. Geheel gewijd aan klassieke zang

Succes met zoeken/ kiezen

Hmm ja die V-synth XT is idd stunning, helaas heb ik niet gevonden om de vocoder te gebruiken na een half uurtje prutsen eraan. maar die gregorian pad klonk dik OK. maar... wat ik dus wil is door een microfoon zingen zoals "O fortuna, est in valuntatis", dat dat klinkt als engeltjes heeeel zuiver. Mar ok V-synth XT, man kword haast gek alsk eraan denk, heerlijk ding!

Heb ik je op goede ideëen gebracht Cyber? ;)

Tsja, Mole zei het al, die V-synth is echt perfect voor dit soort dingen.

Die Jazzscatting (punt 2) kan ik evt. wel voor je regelen. check your PB

Back