In een aantal hevige discussies omtrent analoog en digitaal mixen in deze thread, is het idee naar voren gekomen om een mix-contest te houden. Het idee van deze contest is niet zo zeer dat er prijzen te winnen zijn, maar het is meer een soort vergelijkend warenonderzoek.
Bassio heeft onderstaand materiaal aangeleverd wat beschikbaar is om te mixen:
Iedereen mag op zijn eigen manier een mix maken, de deadline is 1 november
Om de contest eerlijk te houden leek ons het verstandig te zorgen dat men bij het luisteren niet
weet wie welke mix gemaakt heeft. Fuse wil hier zijn steentje in bijdragen:
Zorg dat je je mix minimaal in 192kbps MP3 aanlevert en paas je uiteindelijke mix naar Fuse!
Details over de manier van stemmen e.d. volgen nog!
Iedereen veel suc6 met mixen!!
Bassio heeft onderstaand materiaal aangeleverd wat beschikbaar is om te mixen:
Origineel geplaatst door bassio
ok , ik heb de losse tracks van godsdienstwaanzin in een zippie gepropt . wav 24 bit 44.1khz.
de zip is 81Mb en is HIER te downloaden
in principe kan je de tracks allemaal het zelfde begin punt geven om het arangement te laten kloppen .
ik hoop dat jullie er wat mee kunnen .
Iedereen mag op zijn eigen manier een mix maken, de deadline is 1 november
Om de contest eerlijk te houden leek ons het verstandig te zorgen dat men bij het luisteren niet
weet wie welke mix gemaakt heeft. Fuse wil hier zijn steentje in bijdragen:
Origineel geplaatst door fuse
Mensen kunnen mij een PB sturen met een link zodat ik ze op m'n site kan zetten.
(Of via ftp iets regelen)
Geef ik ze een naam op volgorde van binnen krijgen. (mix1 mix2 etc)
En krijgen de mensen die naam terug gemailed zodat ik zelf ook niet vals kan spelen.
Zorg dat je je mix minimaal in 192kbps MP3 aanlevert en paas je uiteindelijke mix naar Fuse!
Details over de manier van stemmen e.d. volgen nog!
Iedereen veel suc6 met mixen!!
Laatst gewijzigd: