geenlidmeer081224d
Gedeactiveerd account
Ik zit met een vraag over de TC UnitY die in mijn mixer zit, in het huidige OS (2,10) zit een bugje, dat zo nu en dan voor vervelende kraakjes en piepjes zorgt. TC Electronics heeft die bug en nog enkele andere gefixxed en in V2,20 gestopt.
Nu moet ik om dat OS te uploaden een speciale kabel hebben/maken zodat ik de 02r aan de PC kan hangen (Meterbridge slot naar PS/2 ??) (zie attachement).
Nu ben ik met het maken van dit soort dingen altijd wat huiverig en ik denk ook niet dat ik een kabel zelf zou kunnen maken (nooit gedaan in ieder geval).
Mijn vraag is, is dit een bestaand type kabel zo, of moet je die werkelijk zelf maken en heeft iemand ervaringen ermee ? Ik wil het namelijk wel goed doen en niet iets in de vernieling helpen
Nu moet ik om dat OS te uploaden een speciale kabel hebben/maken zodat ik de 02r aan de PC kan hangen (Meterbridge slot naar PS/2 ??) (zie attachement).
Nu ben ik met het maken van dit soort dingen altijd wat huiverig en ik denk ook niet dat ik een kabel zelf zou kunnen maken (nooit gedaan in ieder geval).
Mijn vraag is, is dit een bestaand type kabel zo, of moet je die werkelijk zelf maken en heeft iemand ervaringen ermee ? Ik wil het namelijk wel goed doen en niet iets in de vernieling helpen
Meteen die nieuwe vraag gereplyed naar ze
Van TC had ik binnen 2 uur een antwoord trouwens, rappe bedoeling daar
staat klaar
. Veel Yamaha Keyboards, Synths, Digitale Piano's, Toongenerators en andere apparaten hebben tegenwoordig een to-host poort (mini DIN aansluiting) voor een eenvoudige verbinding met een computer.
Even doorgemeten en het was idd de goede kabel.