Systembabie
Ingeburgerd
Hoi,
Ik ben op zoek naar mensen die (ook) even willen testen of het volgende werkt.
Het gaat namelijk om... dat ik geen opstart cd meer nodig heb bij het opstarten van 'ReBirth 2.0.1'.
Wat heb ik gedaan;
Ik heb de officiele versie via hun (hun=Propellerhead) site gedownload (cdtje gebrand, setup), toen een x-aantal keer een ander versie er overheen gegooit.. (Ook nog een X keer een Radium patch) ... daarna weer de oficiele versie weer terug geplaatst...
En heb als laatst een andere ReBirth.exe er overheen gezet.
Resultaat;
Ik heb geen opstart CD meer nodig ;o)
Wat zoek ik;
Ik ben alleen nu benielt of dit ook bij andere mensen werkt?.
Dus zoek ik mensen die dit ook willen testen.
NIET om cracks te gebruiken, MAAR om even de andere ReBirth.exe te gebruiken.
Wat moet je doen;
Mij even mailen, en dan stuur ik je de nieuwe ReBirth.exe toe.
(Deze moet je dan in de ReBirth directory plaatsen, ik zou wel de orginele .EXE kopieëren als backup) & Thats it!
PS. Ik hoop wel dat de moderator dit bericht niet wist, anders schiet het niet echt op ;o)
Ik ben op zoek naar mensen die (ook) even willen testen of het volgende werkt.
Het gaat namelijk om... dat ik geen opstart cd meer nodig heb bij het opstarten van 'ReBirth 2.0.1'.
Wat heb ik gedaan;
Ik heb de officiele versie via hun (hun=Propellerhead) site gedownload (cdtje gebrand, setup), toen een x-aantal keer een ander versie er overheen gegooit.. (Ook nog een X keer een Radium patch) ... daarna weer de oficiele versie weer terug geplaatst...
En heb als laatst een andere ReBirth.exe er overheen gezet.
Resultaat;
Ik heb geen opstart CD meer nodig ;o)
Wat zoek ik;
Ik ben alleen nu benielt of dit ook bij andere mensen werkt?.
Dus zoek ik mensen die dit ook willen testen.
NIET om cracks te gebruiken, MAAR om even de andere ReBirth.exe te gebruiken.
Wat moet je doen;
Mij even mailen, en dan stuur ik je de nieuwe ReBirth.exe toe.
(Deze moet je dan in de ReBirth directory plaatsen, ik zou wel de orginele .EXE kopieëren als backup) & Thats it!
PS. Ik hoop wel dat de moderator dit bericht niet wist, anders schiet het niet echt op ;o)