ReBirth opstart CD (mischien) niet meer nodig ;o)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Systembabie

Ingeburgerd
Hoi,

Ik ben op zoek naar mensen die (ook) even willen testen of het volgende werkt.
Het gaat namelijk om... dat ik geen opstart cd meer nodig heb bij het opstarten van 'ReBirth 2.0.1'.

Wat heb ik gedaan;
Ik heb de officiele versie via hun (hun=Propellerhead) site gedownload (cdtje gebrand, setup), toen een x-aantal keer een ander versie er overheen gegooit.. (Ook nog een X keer een Radium patch) ... daarna weer de oficiele versie weer terug geplaatst...
En heb als laatst een andere ReBirth.exe er overheen gezet.

Resultaat;
Ik heb geen opstart CD meer nodig ;o)

Wat zoek ik;
Ik ben alleen nu benielt of dit ook bij andere mensen werkt?.
Dus zoek ik mensen die dit ook willen testen.
NIET om cracks te gebruiken, MAAR om even de andere ReBirth.exe te gebruiken.

Wat moet je doen;
Mij even mailen, en dan stuur ik je de nieuwe ReBirth.exe toe.
(Deze moet je dan in de ReBirth directory plaatsen, ik zou wel de orginele .EXE kopieëren als backup) & Thats it!

PS. Ik hoop wel dat de moderator dit bericht niet wist, anders schiet het niet echt op ;o)

Origineel geplaatst door koekebakker
Rebirth is al een paar eeuwen freeware :)
Tis maar dat je het weeeeet! pom pom pom!
Eeuwen? Toch vrij recent hoor. En hij zegt ook in z'n topicstart dat 'ie 'm van Propellerheads heeft gedownload. Neemt niet weg dat het verplicht gebruiken van een CD ter authenticatie eigenlijk een beetje van de zotte is bij iets wat gratis is geworden. Magoed.

Volgens mij heb je de cd ook niet meer nodig als je gewoon die keyfile in de root van je rebirth installatiemap zet.

Kost wat ruimte maar ben je wel van het gezeik af!

Re: ReBirth opstart CD (mischien) niet meer nodig ;o)

Origineel geplaatst door Systembabie
NIET om cracks te gebruiken, MAAR om even de andere ReBirth.exe te gebruiken.
Okee, ik vraag me een ding af.
Je wilt dat we geen cracks gebruiken, maar wel een gekraakte exe ergens neerzetten. Is dat niet hetzelfde?

Hetzelfde als: Ik heb liever niet dat je naakt rond loopt, maar zonder kleren is okee!

Hoi Acidfever, kan je me wat meer vertellen over de 'keyfile'?
Waar zou die moeten staan? en waar moet/zou je hem dan moeten plaatsen??
Is dit een techniek wat je zelf heb gebruikt of heb je dat van horen en zeggen??

- - - - - -

Hoi JohnnyBusca,

Ja leuk antwoord :biertje:
Misschien is het wel een crack? ik bedoel ik heb wel een pacth gebruikt enzo.... maargoed..
Ik vraag je niet om een crack te gebruiken, ik vraag alleen aan je om een andere EXE te gebruiken.

BTW. Ik ben geen computer nerd die alles weet, kan je dus ook niet met zekerheid vertellen of het dus gaat om een gekraakte EXE bestand ;)

Just curious -> Ben jiij wel z'n WizzKid?

Ik zou gewoon Daemon Tools gebruiken, is een virtuele cd-rom voor de pc die gewoon te benaderen is via Deze Computer. Scheelt weer een cd'tje fikken:

http://www.daemon-tools.cc/dtcc/portal/download.php

Ik begrijp nu wat je bedoeld topicstarter.

Ik heb nu 4 dagen Rebirth en heb gewoon/per ongeluk m'n CD image in Deamon tools laten zitten
dus vandaar dat ik nergens problemen mee had. :) NET zo makkelijk.

Yep! dat kan natuurlijk ook, gewoon even DeamonTool gebruiken :)

Maargoed.... Zijn er nog mensen die mijn manier willen checken/proberen?
Ik hoor het graag.

(Ps. Deze Topic gaat over 'Of er nog mensen zijn die het ook even willen testen' en niet over dat je gewoon de cd moet gebruiken en of gewoon de DeamonTool (No hard feelings))

Gr.,

Dre

(Ps. Deze Topic gaat over 'Of er nog mensen zijn die het ook even willen testen' en niet over dat je gewoon de cd moet gebruiken en of gewoon de DeamonTool (No hard feelings))

Gr.,

Dre

hehe.. erg specifiek topic wordt dit zo :)

Wat is je doel eigenlijk hiervan?

WAAROM IS MIJN POST VERWIJDERD!!!!!!!

Nogmaals dan maar:

Al het je niet lukt met de nu gratis geworden applicatie die je kan downloaden van de makerssite. (wat ik me niet kan voorstellen), haal dan via www.astalavista.com of een andere crack site de crack voor de versie van rebirth uit de tijd dat deze nog niet gratis was. Kijk uit voor al de popups die je op ja willen laten drukken. Die kan je makkelijk omzeilen.

En moderator, laat nu deze reply staan, want er is niks illegaals aan dit topic!!!!!!!!!!!

Yep! dat kan natuurlijk ook, gewoon even DeamonTool gebruiken :)

Het gaat toch om het doel?
Jouw manier is complexer dan d-tools (no hard feelings)

Origineel geplaatst door sander
WAAROM IS MIJN POST VERWIJDERD!!!!!!!

Nogmaals dan maar:

Al het je niet lukt met de nu gratis geworden applicatie die je kan downloaden van de makerssite. (wat ik me niet kan voorstellen), haal dan via www.astalavista.com of een andere crack site de crack voor de versie van rebirth uit de tijd dat deze nog niet gratis was. Kijk uit voor al de popups die je op ja willen laten drukken. Die kan je makkelijk omzeilen.

En moderator, laat nu deze reply staan, want er is niks illegaals aan dit topic!!!!!!!!!!!

Als je niet van popup houdt kan je ook een kijkje nemen in emule.. :eureka:

Emule heeft me al een hoop zoeken en cookies en popup en spam bespaard..

Hoi Acidfever, kan je me wat meer vertellen over de 'keyfile'?
Waar zou die moeten staan? en waar moet/zou je hem dan moeten plaatsen??
Is dit een techniek wat je zelf heb gebruikt of heb je dat van horen en zeggen??

- - - - - -

Hoi JohnnyBusca,

Ja leuk antwoord :biertje:
Misschien is het wel een crack? ik bedoel ik heb wel een pacth gebruikt enzo.... maargoed..
Ik vraag je niet om een crack te gebruiken, ik vraag alleen aan je om een andere EXE te gebruiken.

BTW. Ik ben geen computer nerd die alles weet, kan je dus ook niet met zekerheid vertellen of het dus gaat om een gekraakte EXE bestand ;)

Just curious -> Ben jiij wel z'n WizzKid?

Er staat als het goed is (net als bij reason) een data file op de cd. Daar staat van die random data in welke wordt gecheckt bij opstarten. Nu is het zo dat elke applicatie altijd eerst in zijn root folder naar een bestand zoekt.

Destijds kon je deze file dus van de cd naar de root folder van rebirth kopieren en vroeg hij niet meer naar de cd omdat de file al in de root folder werd gevonden.

Bericht door een moderator:
We zijn niet flauw.. er is genoeg gepraat... ende vertelt...

sander: Je zegt niets illegaals, maar we willen ook niet refereren naar sites waar je crack kunt halen.. Als je niet begrijpt waarom, dan zou ik zeggen, denk ff wat harder na en pak een pilsje samen met mij als we elkaar in het echt zien. Dan kan ik daar wel het een en ander over vertellen.

Ik sluit hem.. Is milt, normaal zou ie verwijderd worden.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back