Samplepack rond 300mb

Funkface

Nieuwkomer
Beste Mensen,

Ik heb hier een tydje terug een samplepack van rond de 300mb gedownload, er zaten allemaal samples in van verschillende drumcomputers die erg bruikbaar waren ! nou is mij computer tussentyds gecrashed en had ik natuurlijk geen back up !.

Nu heb ik op de site lopen zoeken maar ik kan hem niet meer vinden !

Mijn vraag, wie weet de directe link naar deze samplepack?

BVD
Hans

Alleen is die site down. Schijnt niet de eerste keer te zijn ook, als ik die thread lees. Natuurlijk lees ik er nu pas voor het eerst over =(.

Ik heb wel een samplepack van 150MB, niet van 300MB. De inhoud:

Code:
01w drums
505+707+727
Alesis HR16b
BOSSDR55
Boss DR-110 Dr. Rhythm
CR68 + MSX Kit
CR78 + MA101
Casio SK-1
Casio VL-1
Crash Cymbals
D70 Drums
DDD1 + KPR77
Dr550
Drumulator
EMU_SP12
KAWAI R-50e
KORGMINI
KPR77+DDM
KR33
Kr55b
LINN9000
OBERHEIM
Oberhiem DMX + LN2 + TOM
R8 Drums
RY30 Kit
RZ1+DDR+R50E
Roland Cr-78
Roland DR-550 mkII
Roland DR55 +110 + 220
Roland TR-606 Drumatix
Roland TR-808
Roland TR-909
SP1200 Percussion
Simmons SDS5
Sound Master Memory Rhythm SR-88
TR606+626
UNIVOX
VISCO
WURLITZER Drumbox
YAMAHA
Yamaha RX15+17+21L
Yamaha RX5
Yamaha RX7
Yamaha RY30
Zildjan
linndrum
univox12
univoxbd

Deze heb ik ook ooit eens ergens via een link van hier gedownload.

Ik heb dit in ieder geval, dus mischien dat ik op een of andere manier dit kan uploaden.

Origineel geplaatst door Marijn
Alleen is die site down. Schijnt niet de eerste keer te zijn ook, als ik die thread lees. Natuurlijk lees ik er nu pas voor het eerst over =(.

Laatste post ook gelezen? Denk 't niet, aan m'n inbox te zien...

K*t dat was dus degene die ik idd bedoelde ! bedankt iig voor de response !

damn dat was een goede samplepack, ik heb er ook al 1tje van rond de 150 mb, maar dat vind ik vrij simpele en standaard samples terwijl er bij deze echt veel bruikbare bij zaten, hele lekkere percussie samples.

hmmmm hopen dat de site nog online komt.

Groetjes
Hans

Alstublieft mensen wil iemand deze delen?
dont be stingy.

Waarom denk je dat ik vraag naar die samplepack? Juist omdat die link down is, en mischien iemand m kan uppen.

Dat snap ik, maar hij was al ergens anders geupt, zoals even verderop in de originele thread staat. Vandaar dat ik dacht dat je niet verder had gelezen dan de eerste post en ik dat misschien wat onvriendelijk zei omdat je niet de eerste bent :D Maar het maakt mij verder niet uit.

Om het dan maar ff duidelijk te verhelderen:

In de vorige thread heb ik al opgemerkt dat op mijn site ook een kopie staat van deze samples, maar om dezelfde problemen te voorkomen moet je even een PB sturen zodat die link niet wereldwijd bekend wordt. Maar in plaats van dat te doen (op twee mensen na) klaagt iedereen elke keer weer dat het niet werkt :confused:

Nouja, whatever...

Dus Etaoin, thanx voor de zipjes! :okdan:

Dat snap ik, maar hij was al ergens anders geupt, zoals even verderop in de originele thread staat. Vandaar dat ik dacht dat je niet verder had gelezen dan de eerste post en ik dat misschien wat onvriendelijk zei omdat je niet de eerste bent :D Maar het maakt mij verder niet uit.

Nee Ik had deze hele post gelezen en de vorige/volgende, daana weer gegoogled en nadat ik het op die manier niet heb kunnen vinden dacht ik ik vraag het maar, al wost ik bijna zeker dat er weer iemand een opmerking gaat maken. maar ja internetland hé, is moeilijk te anticiperen.

Dus no problemo hoor etaoin, misverstandje thats all.:peukie:

Back