WIE is de beste 303 imitator?

Pjotr G

funky lid
we kennen allemaal de threads wel van welk apparaat doet het beste een 303 na....maarre...

wie hier op t forum kan er nu eigenlijk t best een 303 nadoen? (duidelijkheid: met je mond)

Dus mensen, pak uw microfoons en laat u gaan! ik wil resultaten! ik wil 303's!

ja nou, laat horen!

ik kan wel heel goed een digeridoo na doen!

Re: WIE is de beste 303 imitator?

Origineel geplaatst door Pjotr G

wie hier op t forum kan er nu eigenlijk t best een 303 nadoen? (duidelijkheid: met je mond)

Dus mensen, pak uw microfoons en laat u gaan! ik wil resultaten! ik wil 303's!

Mag het ook met de bibs? :kont:

Origineel geplaatst door Pjotr G
ja nou, laat horen!

Haha, eens kijken of ik m'n VSS-330 Digital Sampling keyboard bij z'n waffel kan houden als ie dat nog een keer doet :)

Jezus kon dan misschien water in wijn veranderen, maar ik kan Mexicaans eten in accuzuur veranderen. Het geluid dat ik daarbij produceer lijkt verdacht veel op 'n 303.

Ik ben bang dat we hier weinig mp3tjes zullen tegenkomen met imitaties. Misschien is het handiger als iedereen de tekst van z'n favoriete 303 bassline hier neerknalt :okdan:

[citaat]bauwbauwbowuuuuubauwbauwBUABUA![/citaat]

<pre>
Time x x x x x x x x
Note C C C C C C C C
special S U A A
</pre>

Origineel geplaatst door crx303
Ik ben bang dat we hier weinig mp3tjes zullen tegenkomen met imitaties.

Wacht maar af! Wacht maar af! *D
Vanavond neem ik de microfoon ter hand!

R.

juist, jij begrijpt wat ik bedoel :okdan:

pow powpowpowpodobodop powpow podop pipidipip :P

(Three'o'three - Public Energy)

-iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeau-au-au-au-oo-o-iewiew-ieieieieieieiaaaaaaaaaa-wengwengwèèèèèèè-è-è-è-è-è-è-è-a-a-a-a-o-o-o-ooooooooooooooooooooeoeoeoeoeoeoewauwauauauauaaaaaaaa-a-a-aaaaa-o-o-ooooowieoemwieoem-

Jajajajaa.... vette geluidjessssss!!!!

303....speedy J rules

Ik kan wel een goed gedistorte 303 nadoen... cutoff naar links, reso naar rechts en een beetje accent over m'n stem. Maar helaas... geen microfoon ;{

Ik stel voor dat we zondag eens een microfoon erbij pakken. Een 303tje en dan om de beurt proberen het zo goed mogelijk na te doen..

LOL!

Dit moet je eens tot een song maken voor als je stoned bent ofzo

Back