Wie werken er ook in een muziekzaak?

Quadruplo

Gaat lekker zo.
:luv: ZO ik heb weer een leuke baan. Studiospul verkopen.
Dat doe ik graag.... ik werk in den haag, bij rock.
Zijn er nog meer vogels die dicht bij het vuur zitten?

:maffia: wat verdien jij en wat zijn je sec. arbeidsvoorwaarden??

Maar eventjes weer ontopic...
Zo ver ik weet hebben we een de volgende leden die bij een muziekzaak werken:

Kenny en Basicsystems: Feedback - Rotterdam.
Musichouse: MusicHouse - Utrecht
Glennpumber: Feedback - Utrecht

nou ik werk wel in het licht en geluid, maar dan meer in de PA, dj en bands equipment. ik weet niet of dit ook telt.

www.sale.nl

SALE=Sound And Light Equipment

maar het leuke is dat ik zonder BTW studio equipment kan kopen.dat is best leuk.

jullie mogen ook best weten wat ik verdien: TE WEINIG

groet bass-molecules

Hi Nick Nova,

Werk je bij Key in ST-Niklaas???? Dan ben ik er zeker van dat je me kent.Ik ben daar zo goed als vriend aan huis , en ken je baas (EX) heeeeeeeeel erg goed.

Groetjes,

marcE

hee bass-molecules, mag je ook zonder BTW dingen VERkopen? ;)

Ik werk er sinds anderhalve maand ofzo. Ben begonnen als "sound en lighting engineer" (yeah...), dus PA en dj-gear verkopen (boven in de winkel). Ben nu naar de Hi-techafdeling aan het verhuizen (waar men nogal eens uit de hoogte wil doen), dus ik switch over en weer. Kom gerust eens af! (ik heet Ken).

Keymusic is geliëerd met Rockpalace Den Haag en Keymusic Roeselare en is inderdaad opgekocht door Bmi. Ik rij dus af en toe daarnaartoe.

Origineel geplaatst door nick nova
Ik werk er sinds anderhalve maand ofzo. Ben begonnen als "sound en lighting engineer" (yeah...), dus PA en dj-gear verkopen (boven in de winkel). Ben nu naar de Hi-techafdeling aan het verhuizen (waar men nogal eens uit de hoogte wil doen), dus ik switch over en weer. Kom gerust eens af! (ik heet Ken).

Keymusic is geliëerd met Rockpalace Den Haag en Keymusic Roeselare en is inderdaad opgekocht door Bmi. Ik rij dus af en toe daarnaartoe.

Dan had ik toch goed gezien. Ik was daar het vorige weekend aanwezig op de 'opendeurdagen' jij zat daar idd tussen de mixing consoles enz. op het 'verdiepje achteraan op een stoel met nog een collega'. Ik dacht, dat kan niet...zal wel iemand anders zijn die heel goed lijkt op Nick Nova.

Toppie, je mag mij daar zeker nog verwachten hoor want ik ben op zoek naar een degelijke console. Ik spring volgende week overdag wel eens binnen.

Trouwens, werkt Roland (afdeling gitaren) er nog? Je kent hem vast wel als lid van The Romantics :okdan: Man kan die een stuksken spelen zeg.

Nou nik zijn we collega's op afstand rock (palace) is ook van bmi heb ik begrepen. erg toffe verkopers daar! en ik vind de prijzen ook o.k. Helaas geen analoge zooi! maar wie weet...
toch maar weer naar musichouse.

Ik kan die niet bekijken, waarom niet?

Ik heb wel vaker threads of posts zien verdwijnen met (te) persoonlijke informatie er in. In ieder geval minstens één op mijn verzoek.

Back