algemene ergenissen top 3!! (top5 mag ook)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
aan mijn grootste ergernis wordt op dit moment gewerkt door SIRE (over dat korte lontje), dus nog even en ik ben weer helemaal gelukkig! ;)

Origineel geplaatst door search64
1. Ze kunnen geen friet bakken hier (die gore aviko-rotzooi is net zo geel als ie in het vet gaat als dat ie eruit komt)
2. Ze kunnen geen frietje speciaal maken hier (saus en uitjes ernaast? wat een onzin)
3. Ze gooien te veel zout over de smakeloze rotzooi die ze friet noemen.

(hier is Delft, en over het algemeen de randstad (er zijn uitzonderingen; belgen, brabo's en limbo's die naar hier verhuist zijn))

Hier in brabant bakken ze de friet nog steeds goed bruin.

Bak zelf friet!
Neem geen frietvet, maar zonnebloem olie.
Haal een doos HABEK frikandellen, bij de edah.
Mik die in die olie.

Ik zal je zeggen, wat Neve is voor audio, is HABEK voor de frikandellen.

HEIL! HABEK!

:halleluja :W :luv: :W :luv: :W :luv: :W :luv:

Attachments

• thumb%20frikandel.jpg
    thumb%20frikandel.jpg
    13,3 KB · Bekeken: 138
Ergernissen top 3:

1. mensen die vragen "Hoe is het met je?" en voordat je "ja, best wel goed" kunt zeggen hun eigen privé problemen over je uitstorten.
2. weggebruikers die onnodig links rijden, te langzaam rijden, onnodig lang wachten op een rotonde met de auto dr voor klappen, mensen die een rotonde afgaan zonder richting, bumperklevers, opdrukkers, afzakkers, slakken etc etc.
3. meiden die je wel leuk vinden maar me 'net een broertje' vinden ... raken ze ook nog geshockeerd als ik incest voorstel... :confused:

-C-

generaliseren ja:D is heel belangrijk

wat ook heel hoog staat bij mij is als ik drukmoe vol van dingen ben denk ik niet na op t moment dat ik mn deur op slot draai.. dan moet je dus terug als je bij de auto staat en je je afvraagt of je de deur wel op slot hebt gedaan

mensen die t jojo-en en daarmee t fileprobleem in stand houden
ik kan weer een meter GAS!!!!!..... REM!!!!
ze zouden alle rempedalen uit auto's moeten slopen, zou iedereen een stuk relekster gaan rijden en dan heb je niet de hele tijd zo een zenuwachtige knipperende kerstboom voor je neus waardoor je zelf ook de hele tijd paraat blijft met je voet boven de rem
zo'n rukface in een leasescenic weet je wel met zo'n bek van ik wil hier eigenlijk niet zijn, jullie allemaal wel maar ik niet en ik heb lekker een makkelijk hooginstapmodelletje omdat mn vrouwtje dat zo handig vond. en als we dan elke zaterdag naar de ikea en bijenkorf gaan, dan ram ik zo die hele wagen vol, superhandig. betreffende gast draagt dan een bandplooibroek een ralph lauren ka-sueel mouwen opgestroopt bloesje en heeft op de betreffende zaterdagen sneakertjes aan of suede vrijetijdsschoenen. zn vrouwtje heeft dan een 'lekker zittende' modelloze broek met pijpen tot 10 cm boven de enkel, van die zwarte imageloze schoenen met vrij dikke hak en een bloesje achtig vestje over een hempie en een leuk bont gekleurd sjawltje drbij en een kort lekker makkelijk kapsel waaruit blijkt dat ze de hoop om er een beetje uit te zien eigenlijk al op heeft gegeven

van dat soort lui zijn dr VEEL! tjezis

Origineel geplaatst door DJ Fuse
generaliseren ja:D is heel belangrijk
zo'n rukface in een leasescenic weet je wel met zo'n bek van ik wil hier eigenlijk niet zijn, jullie allemaal wel maar ik niet en ik heb lekker een makkelijk hooginstapmodelletje omdat mn vrouwtje dat zo handig vond. en als we dan elke zaterdag naar de ikea en bijenkorf gaan, dan ram ik zo die hele wagen vol, superhandig. betreffende gast draagt dan een bandplooibroek een ralph lauren ka-sueel mouwen opgestroopt bloesje en heeft op de betreffende zaterdagen sneakertjes aan of suede vrijetijdsschoenen. zn vrouwtje heeft dan een 'lekker zittende' modelloze broek met pijpen tot 10 cm boven de enkel, van die zwarte imageloze schoenen met vrij dikke hak en een bloesje achtig vestje over een hempie en een leuk bont gekleurd sjawltje drbij en een kort lekker makkelijk kapsel waaruit blijkt dat ze de hoop om er een beetje uit te zien eigenlijk al op heeft gegeven

van dat soort lui zijn dr VEEL! tjezis

ai das kwalijk... wil je dr over praten?

-C-

Me echte top 3 nog niet gedaan.

1 Mensen die een hele zachte stinkende scheet laten in het openbaar vervoer, en dan iemand anders er op aankijken.
2 Mensen die hun drol niet doorspoelen in een openbare wc.
3 Kinderen voor kinderen.

Origineel geplaatst door trash
Ik zal je zeggen, wat Neve is voor audio, is HABEK voor de frikandellen.

Veel te duur dus. :P

Origineel geplaatst door trash

1 Mensen die een hele zachte stinkende scheet laten in het openbaar vervoer, en dan iemand anders er op aankijken.

Hee ik herinner me ineens weer school :D

ze zouden alle rempedalen uit auto's moeten slopen, zou iedereen een stuk relekster gaan rijden en dan heb je niet de hele tijd zo een zenuwachtige knipperende kerstboom voor je neus waardoor je zelf ook de hele tijd paraat blijft met je voet boven de rem

Dat doet me denken aan wat ik laatst heb meegemaakt. Reed ik achter volgens mij een Ford Focus en elke keer als ik maar iets te dicht erachter zat bij het afremmen of optrekken, dan deed ie z'n remlichten aan. Die bestuurder keek de hele tijd strak voor zich uit, dus blijkbaar zat er dus een intelligente afstandsensor in dat brik, die de remlichten aanzette als de afstand met de achterligger te klein werd... Een heel irritant systeem dat volgens mij eerder een kort lontje in de hand werkt dan dat het de veiligheid verbeterd.

Wat dat betreft scoren quasi-intelligente snufjes hoog op mijn irritatielijst. :frons:

leasescenic

Leasescenic. Hoppakee klaar. Geen noodzaak tot het schrijven van ellelange verhalen over duffe mensen met vrijetijdsschoenen en weet ik het allemaal. Lease-Scenic. Nuff Said.

:D

Origineel geplaatst door dumdumdadumdum
aan mijn grootste ergernis wordt op dit moment gewerkt door SIRE (over dat korte lontje), dus nog even en ik ben weer helemaal gelukkig! ;)

Oh ja.. die reclames waar deze counter-actie uit voort kwam :)

Attachments

• 76_a2a2b12c7c4c7321.gif
    76_a2a2b12c7c4c7321.gif
    13,9 KB · Bekeken: 152
Boodschappenleed

Bij de supermarkt bij de kassa als je net je spulletjes neergooit op de band en dan komt er zo een irritant figuur (vaak beetje ouwe vrouwen) die achter je staat te zuchten en te puffen om maar zo snel mogelijk dat pak melk op de band te kunnen neerzetten, terwijl je zelf nog je karretje/mand aan het legen bent.. Zeer irri

Voordringen bij de bakker..Sta je met je goeie fatsoen te wachten en komen er (weer van die ouwe wijven) van die mutsen die vinden dat ze voor je mogen want zij zijn oud. Nou mooi niet! Ik moet naar mijn werk, zij kunnen nog de hele dag achter de geraniums zitten...

Wauw groepstherapie lijkt het hier wel.

Nog iets wat me mateloos irriteert:
Als ik hier in de stad rondbanjer 's nachts dat ik voor de zoveelste keer in het duits aangesproken wordt door leden van het lokale dopegilde die denken dat ik een drugszoekende duitser ben.

-C-

1) mensen die als een kip zonder kop op Forward rammen wanneer ze een mail krijgen waarin staat dat ze die moeten doorsturen, maar geen poot verzetten wanneer je zegt dat ze naar de maan moeten lopen.

2) spammers, spoofers, crackers, script-kiddies; ik krijg al genoeg reclame in de brievenbus, blijf dus met je vieze tengels van mijn mailbox!

3) onverdraagzame/opgefokte mensen, relax nou eens even!! en daarbij: als je lang genoeg wacht lossen alle problemen zichzelf wel op 8)

4) vroegtijdige A.A.A.D.D. (dit dus)

;)

Weblogs van figuren waar een normaal mens echt helemaal niet in geïnteresseerd is wat ze zoal meemaken, maar wel al die zaken uitkotsen op het internet...

Zelfde als met die homepage's zoals "Piet's homepage" en dan gaat het alleen maar over wanneer Piet geboren is, wat ie doet voor zijn brood en of ie een lekker mokkeltje heeft met kids.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back