Welke versterkers hebben jullie?

Origineel geplaatst door Remmelt
zo te zien ook prima te gebruiken als BBQ 8o)
Met die heerlijk warme sound is alles binnen enkele minuten gaar ja :D.

Ik had een NAD C350 met Dynaudio BM5 monitoren. De BM5's heb ik nog, de NAD niet. Tijd voor een andere amp... weet nog niet welke. De prijs moet ongeveer 200 euro zijn, tweedehands.

Heb 2x alesis monitor 1 active MKII...

Attachments

• monitor l.jpg
    monitor l.jpg
    60,8 KB · Bekeken: 132
Ik heb een Alesis RA300 met 2 x Alesis Monitor One MKII.

Ik gebruik 1 ep 1500 1 phase linear en een citation 16a ( Harman Kardon ) om 1 set active speakers aan te sturen

Attachments

• hk 16.jpg
    hk 16.jpg
    21,3 KB · Bekeken: 132
Linn Powertek Highend Amp. voor de PMC LB1's
Marantz SC 150 Hifi Eindversterker voor de JBL C1's

In de huiskamer Linn Powertek voor de B&W DM7 II

bij mij zitten ze al in de gennies :)

Musical Fidelity X-a2 versterker. Ongelooflijk levendig en transparant qua klank, geen phonotrap (dat is jammer).

Omdat ik slechts een kamer bewoon, gebruik ik mijn hifi-versterkers ook voor het monitoren. Het is een voor/eind combi van Duson. Ben er erg content mee :okdan:

Attachments

• duson.jpg
    duson.jpg
    28,1 KB · Bekeken: 140
Duson is tof! :)
Heb ook goede ervaringen met hun versterkers.

Origineel geplaatst door Hazes
Omdat ik slechts een kamer bewoon, gebruik ik mijn hifi-versterkers ook voor het monitoren. Het is een voor/eind combi van Duson. Ben er erg content mee :okdan:

Wat zijn de specs van dit beest? Wow!

Origineel geplaatst door astronaut
Wat zijn de specs van dit beest? Wow!

De eindversterker geeft 2x100 Watt in klasse AB en 2x20 Watt in klasse A. In praktijk betekent dit dat hij bijna altijd in klasse A werkt. Piekvermogen aan 2ohm is 650 Watt en gewicht is twaalf kilo. Ik vind de versterker heel neutraal en dynamisch klinken. Heb er overigens ook een bijpassende cd-speler bij. Klinkt ook erg goed, maar heeft als nadeel dat cd-r's niet goed worden afgespeeld.

Aah zo werkt mijn Harman Kardon citation 16a ook . meestal gewoon class a . word wel standard redelijk heet .

deze heb ik dus.
het is een amp van onkyo, de a-812ex. een hifi versterker dus...
wat kan ik ervan zeggen?
hij doet het en hij was gratis!

Attachments

• resize of a-812ex.jpg
    resize of a-812ex.jpg
    17 KB · Bekeken: 137
Origineel geplaatst door mischa
Aah zo werkt mijn Harman Kardon citation 16a ook . meestal gewoon class a . word wel standard redelijk heet .

Dat herken ik wel ja... Die grote koelvinnen zijn naast gewoon mooi (vind ik dan) ook nog eens functioneel. De verwarming hoeft bij mij voorlopig nog niet aan ;)

Heb net de radiator uit mn studio gesloopt .. Onzinnig met 3 amps en een pc

Origineel geplaatst door mischa
Heb net de radiator uit mn studio gesloopt .. Onzinnig met 3 amps en een pc

wacht maar tot het echt winter wordt ! }:|

Back