Kevin
Tis niet te gleuven
Origineel geplaatst door mono-poly
ik denk dat kevin nog nooit met een echte mini gespeeld heeft. als je dat geluid hoor ....... WAUW. ken geen vsti of weet ik veel wat aan tippen
Inderdaad ik heb nog nooit aan de knoppen van een Mini mogen draaien maar heb hem wel degelijk gehoord.
Maar wat ik bedoel is ,het maakt toch geen ruk uit of het nou uit een Analoge (Ontstemmende,Krakende) Synth komt of uit een Software Synth (hier weet ik geen nadelen over sorry,knoppen =MIDI Controller).
Het gaat om het uiteindelijke resultaat en ik kan overigens mijn Softsynths net zo kneden als jij jou Hardware Synths.
Het gaat niet om de Keuken maar om de Kok (mooi opmerking van Armin van Buuren bron:Interface)
Het maakt niet uit met wat Maar hoe dat je het doet.
Je hebt de klank zelf in de hand JIJ bent de programmeur van de synth dus jij moet het doen.
En wat betreft de klank er zijn voortaan zovel goede plug ins zodat ik mijn geluid makkelijk kan opwarmen (bijvoorbeeld de TL-Audio EQ-1 Mooie warme EQ)
Zie dit niet als een aanval maar ik wil hiermee zeggen dat je verder moet kijken dan je neus lang is en dat je moet openstaan voor nieuwe dingen!
Ik krijg ook kippenvel bij het horen van en Mini of het geschreeuw van een 303 maar ik heb besloten om over te stappen op Software .