Toffe peren bij Feedback! (nieuwe gear)

Arv

Robot
[reclame mode on]
Haha, vanmiddag een DJ mixer gekocht bij Feedback Rotjeknor, en toffe gasten daar! Hm, ergens komt me hun naam vaag bekend voor! :)
[reclame mode off]

Tis een Stanton mixertje geworden (RM-3s). Geluidskwaliteit is er sprongen op vooruit gegaan! Ik wist niet dat er zoveel geluidskwaliteit in dj mixers zaten. Ik weet het, de Dateq klinkt helemaal als een klok, maar daar had ik niet genoeg geld voor (over)

Verder hadden ze een demo setje van de tegenhanger van Final scratch, maar ben effe kwijt hoe dat merk heet.
Werkt bijna hetzelfde, maar alleen krijg je er ook nog een mix-unit erbij (die je ook bij CD mixers ziet..) Voor als je dat prettiger vind werken. Even kort mee gehannest en ik moet zeggen: TOP! Werkt perfect, scratchen, rewind.. alles..
Vooral grappig: als je een ros tegen de naald geeft gaat ie gewoon verder met spelen ook al zit ie op een ander deel van de plaat! super.. Ook hoef je je geen zorgen te maken over de uitloop van de plaat, want aan het eind zit een locked groove zodat ie gewoon de mp3's blijft afspelen!

wat voor tegenhanger van FS moet dat zijn dan? overigens hebben de FS jongens bijzonder hun best gedaan om juist *wel* een ros tegen de naald mee te laten nemen door de afspeel software ;) zo maak je needle-dropping nl mogelijk ...

Origineel geplaatst door technomauriesje
Mag je daar gewoon lekker tegen de naald rossen dan?

heheh, klinkt erger dan het was hoor. Ik gaf ook geen tik tegen de naald maar tegen de SL, daar gaat ie niet dood van hoor! ;)

ja dat hebben ze leuk bekeken.

springt gewoon naar de juist smpt code

cool hoor

en madr, qua dynamiek van FS: ik ben in een aantal leuke discussies verzeild geraakt op het stanton FS forum....er zit vermoedelijk wel ergens iets niet helemaal lekker bij het FS afspeelgebeuren (danwel de DAC's of de mp3 decoder algoritmes) ..ben benieuwd wat er uit de testjes komt...

het rs7k forum heb ik opgegeven....geloof niet dat yamaha een bedrijf is dat ooit aan lange live-cycles voor hun producten gaat doen middels OS updates enzo..dus daar vindt je me niet meer ;)

Origineel geplaatst door olafmol
het rs7k forum heb ik opgegeven....geloof niet dat yamaha een bedrijf is dat ooit aan lange live-cycles voor hun producten gaat doen middels OS updates enzo..dus daar vindt je me niet meer ;)

Ik zit daar ook niet meer, maar ik zou het toch heel jammer vinden als dit beestje geen upgrade krijgt..

[OT]
Aha, al weer twee mensen die gaan voor het T-shirt
'ik ben genaaid door Yamaha, en ik vond het niet eens lekker' ;)
[/OT]

Origineel geplaatst door fuse
[OT]
Aha, al weer twee mensen die gaan voor het T-shirt
'ik ben genaaid door Yamaha, en ik vond het niet eens lekker' ;)
[/OT]

En laat ik nou gisteren net een fonkelnieuwe A-4000 sampler gekocht hebben :( :( :(

Toch voel ik me niet bedrogen of zo :) nog niet iig ;)

Back