Korg controller 49

Doga

Nieuwkomer
Ik heb een Korg controller 49 en wil graag weten of ik en hoe ik deze kan samen kan gebruiken met Fruity loops/ cubase.Dus als ik in de piano roll van fruityloops zit en ik druk op de toetsen van de controller,dat er daadwerkelijk geluid uit komt.En hoe kan ik deze midicontroller gebruiken in combinatie met Cubase?

Re: Korg controller 49

Origineel geplaatst door Doga
Ik heb een Korg controller 49 en wil graag weten of ik en hoe ik deze kan samen kan gebruiken met Fruity loops/ cubase.Dus als ik in de piano roll van fruityloops zit en ik druk op de toetsen van de controller,dat er daadwerkelijk geluid uit komt.En hoe kan ik deze midicontroller gebruiken in combinatie met Cubase?

doos uitpakken
handleiding lezen

8o)

korg aansluiten, in cubase/fruityloops toevoegen, klaar. Vst instellen op de gekozen track, pingelen maar.

Re: Korg controller 49

Origineel geplaatst door Doga

In je (soft)sequencer instellen naar welk midikanaal en bron (bijvoorbeeld je gameport of USB-kabel) ;)) er geluisterd moet worden. Dat is sowieso stap 1

Kan/zal/moet/dien je instellen bij MIDI-IN ...

Origineel geplaatst door Boost303
wel eerst je drivers installeren

na het lezen van de desbetreffende handleiding

Ja....want dat is idd noodzakelijk wil je überhaupt stap 1 kunnen maken :D

Back